Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این که نیاز زیادی به کسب ۳ امتیاز بازی فردا داریم گفت:باید زحمت زیادی بکشیم تا بتوانیم این ۳امتیاز را کسب کنیم. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم‌های نفت مسجد‌سلیمان و سایپا‌تهران با بیان این که بازی فردا بازی آسانی نخواهد بود اظهار داشت: با تیمی جوان، بسیار سخت‌کوش و پر‌انگیزه بازی می‌کنیم که کار ما را سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید از تجربه بیشترمان استفاده کنیم تا تیم خوب سایپا را شکست دهیم، نیاز به حمایت همه‌جانبه هواداران داریم و امیدوارم فردا ورزشگاه را پر کنند.
سرمربی تیم نفت‌ مسجدسلیمان گفت: به دلیل این که به پایان نیم‌فصل نزدیک هستیم نیاز به دریافت کامل امتیازات هستیم و باید خیلی تلاش کنیم ، با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام دادیم.

لیگ برتر فوتبال| تلاش پرسپولیس و صنعت نفت برای رسیدن به سپاهان/ صف مدعیان طولانی‌تر می‌شود؟جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته چهاردهم؛ استقلال صدرنشین ماند؛ فولاد جای پرسپولیس را گرفتلیگ برتر فوتبال| پیروزی ذوب‌آهن برابر نساجی با کمک دو پرسپولیسی ساب

تارتار با بیان این که نیاز زیادی به کسب 3امتیاز این بازی داریم عنوان کرد: باید زحمت زیادی بکشیم تا بتوانیم این 3امتیاز را کسب کنیم.
وی در خصوص محرومین و مصدومین تیم نفت مسجدسلیمان در بازی فردا گفت: علیزاده محروم و عباس عسکری و حسین دوستدار مصدومان ما هستند.

انتهای پیام/331/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود