Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@08:33:09 GMT

انتصاب رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۵۷۸۲

انتصاب رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر محمودرضا فیاض در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بیمارستان میلاد گفت: همدلی کارکنان و واحدهای مختلف بیمارستان چرخ درمان این مجموعه را می‌چرخاند.
وی افزود: خدمت به بیماران افتخار ماست اما خدمت به بیماران جامعه کارگری افتخاری مضاعف است.
وی تصریح کرد: از دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که همواره پشتیبان بیمارستان میلاد بوده‌اند تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از انتصاب دکتر منوچهری به سمت معاون درمان سازمان و دکتر درخشان به عنوان رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد ودکتر هوشنگی به عنوان عضو هیات مدیره بیمارستان خوشحالیم و امیدواریم که اعتبار این عزیزان پشتوانه‌ای برای خدمت بهتر به بیماران میلاد باشد.
وی افزود: از دکتر فتاحی رئیس سابق هیات مدیره که بازنشسته شده و همواره حامی بیمارستان میلاد بوده و همچنین از دکتر جعفری، دکتر خیرآبادی و دکتر رضوی نیز تشکر می‌کنیم.
براساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، در مراسم فوق دکتر مهدی درخشان رئیس هیات مدیره بیمارستان ، دکتر ابراهیم موسوی عضو هیات مدیره بیمارستان و جمعی از معاونان و مدیران بیمارستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر عامل بیمارستان میلاد دکتر محمودرضا فیاض تجلیل از کارمندان نمونه بیمارستان میلاد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دکتر سالاری انتصاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دکتر سالاری انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در این حکم خطاب به مصلح، بر تلاش مجاهدانه در پیشبرد اهداف عالی گروه صنعتی ایران‌خودرو، ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و با بهره‌گیری از نیروی متخصص در انجام صحیح مسوولیت‌ها تاکید کرده است. 

همچنین مدیرعامل ایران‌خودرو رعایت سیاست‌های اجرایی و ضوابط ابلاغی این شرکت، در تصمیماتی که در شرکت نیرومحرکه اتخاذ می‌شود را الزامی دانسته است.

گفتنی است، مصلح پیش از این معاون مدیرعامل ایران‌خودرو در طراحی و توسعه محصول، عضو هیات مدیره شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو، مدیرعامل ایران دوچرخ و همچنین عضو هیات مدیره مگاموتور و مرکز تحقیقات سایپا بوده است.

 

دیگر خبرها

  • بالا بردن کیفیت مدیریت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران
  • بالا بردن کیفیت مدیریت بیمارستان ها برای جلب رضایت بیماران
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان اجرا می‌‎شود
  • ممنوعیت تعطیلی بخش‌های پزشکی در بیمارستان‌ها
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال آینده
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند