Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد مدیران این باشگاه قصد دارند با حضور فرهاد مجیدی هواداران این تیم را ساکت کنند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد مومنی در گفت‌و‌گو خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی 2 - 2 تیم استقلال مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این بازی خیلی حرف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های اول فصل مشهود بود که تیم به وحدت تاکتیکی نرسیده بود اما در بازی با پیکان عدم وحدت رویه از لحاظ روحی و روانی بین بازیکنان دیده می‌شد. در روزهای اول استقلال در دقایق پایانی گل می‌خورد و این اتفاق دوباره در حال تکرار شده است.

وی افزود: امتیازی که پیکان کسب کرد ماحصل شاهکار مدیریتی دوستان بود. اگر استراماچونی روی نیمکت استقلال بود قطعاً این اتفاقات نمی‌افتاد و چه بسا استقلال بیشتر از دو گل می‌زد. گرچه پیکان تیم قابل احترامی است اما استقلال دایه قهرمانی دارد. اتفاق بازی با پیکان باعث شد بگوییم تیم در هفته‌های قبل در راستای اهداف استراماچونی بازی می‌کرد، اما در این بازی هر کسی ساز خودش را می‌زد و با تفکرات شخصی خودش بازی می‌کرد.

مهاجم پیشین استقلال درباره ناراحتی هواداران از مدیران باشگاه و تجمع آنها مقابل ساختمان باشگاه تصریح کرد: مردمی که جلوی در باشگاه رفتند رنج کشیده و دوستدار این باشگاه هستند. با تمام مشکلاتی هم که در کشور ما دارد پشت‌سر مسئولان ایستاده‌اند. الان هم شایسته نیست به این مردم برچسب بزنیم. اینها همان‌هایی هستند که به ورزشگاه می‌آیند و شایسته این هستند که وقتی خواسته‌ای دارند مسئولان به حرف آنها گوش دهند. مدیریت باشگاه زحمت زیادی می‌کشد اما در این پست او را دوست ندارند و دلیلی ندارد به هر قیمتی در این سمت باشد.

مومنی ادامه داد: درست نیست بگویند چون ما دوست داریم در این پست هستیم و هیچ‌کس دیگری مهم نیست. مدیریت علمی امروز این را نمی‌پذیرد. وقتی صداقت در کار نباشد همین می‌شود که امروز استراماچونی می‌رود و می‌گوید من با مدیرعامل جدید حرف می‌زنم و با این آقا حرف نمی‌زنم. این برای یک باشگاه بزرگ که ادعای فرهنگی دارد خیلی بد است که یک فرد خارجی این حرف را بزند و برود. مدیریت در فوتبال صداقت در گفتار و رفتار، متانت، ادب و از همه مهم‌تر احترام به پیشکسوتان است، ولی این حرف‌هایی که می‌زنند و این سیاه‌بازی‌ها که سخت نیست. این اصول مدیریت نیست، اگر نهادینه شود پایه‌های فرهنگی‌مان سست می‌شود. زحمت می‌کشیم که همه را از طریق ورزش هدایت کنیم.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی گزینه اصلی هدایت استقلال محسوب می‌شود،‌ گفت: می‌خواهند خون ریخته شده را به وسیله مجیدی پاک کنند. اگر چه من مجیدی را خیلی دوست دارم و روزی گفتم اگر کسی بتواند به تیم کمک کند مجیدی است،  اما الان می‌گویم به صلاح فرهاد نیست که به استقلال بیاید. می‌خواهند با حضور مجیدی هواداران را ساکت کنند و این راه خوبی نیست که خودشان باشند و دوباره فرهاد را برگردانند. چند وقت پیش مجیدی را به چه دلیل از باشگاه بیرون کردید؟ چون او می‌خواهد راه درست را برود اما شما با او قطع همکاری کردید و الان که به بن بست رسیده‌اید دوباره به سمتش رفتید. با این کار فقط می‌خواهند سکوها را ساکت کنند.

واکنش فرهاد مجیدی به جلسه‌اش با مدیران باشگاه استقلالاختصاصی| جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی برگزار شد/ در انتظار تصمیم نهایی استراماچونی

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فرهاد مجیدی استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فرهاد مجیدی استقلال فوتبال فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که برای هواداران این تیم قهرمانی تیم محبوب‌شان مهم‌تر از سبک بازی آبی‌پوشان است. - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در فاصله شش هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم مالکان جدید باشگاه باید در این موقعیت حساس، اعضای تیم را شارژ مالی کنند تا آنها روحیه بالایی برای بازی‌های باقیمانده داشته باشند. استقلال تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته و سرنوشت قهرمانی دست خودش است، چون یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد.

پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

 

وی در مورد دو بازی حساس مدعیان اصلی قهرمانی برابر تراکتور و سپاهان که فردا برگزار خواهند شد، نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال امیدوارند که طرف مقابل امتیاز از دست بدهد و خودشان نتیجه بگیرند. این بازی برای سرخابی‌ها سخت است، ولی من پیش‌بینی می‌کنم که استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقیبان‌شان برنده خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی این تیم صورت گرفته است، گفت: من معتقدم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است و سرمربی هم براساس داشته‌هایش تاکتیک تیمش را انتخاب می‌کند. ما باید در مورد سبک بازی استقلال به تفکرات جواد نکونام احترام بگذاریم. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی هم این انتقادها وجود داشت، ولی استقلال بدون شکست قهرمان شد. برای هواداران استقلال هم قهرمان شدن از سبک بازی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر