Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آندره استراماچونی پس از فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران و ترک ایران، درباره تصمیمش گفت: من چند ماه رفتارها را می دیدم. اتفاقاتی می افتاد که من را مجاب به این تصمیم گیری کرد. خیلی سعی کردم این مشکلات را برطرف کنم اما مدیران استقلال توجهی نکردند.

سرمربی ایتالیایی استقلال تهران درباره صحبت های خلیل زاده که گفته است این مربی به دلیل پیشنهاد از تیم های حاشیه خلیج فارس تصمیم به ترک ایران گرفت؛ تاکید کرد: ابن حرف دروغی است که آقای خلیل زاده می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هیچ پیشنهادی نداشته و ندارم. در طول این مدت رئیس هیات مدیره استقلال را ندیدم و اصلا او را نمی شناسم. این دروغ بزرگی است که پشت سر من گفته است. این توهین به من و شخصیت هواداران استقلال است.

وی درباره اینکه آبا تساوی دو - دو امروز استقلال مقابل پیکان را تماشا کرده است گفت: بله دیدم! هرگز چنین سختی را برای دیدن یک مسابقه فوتبال تحمل نکرده بودم. بازیکنان استقلال فوق العاده اند. آنها همه کار کردند. این تیم بدون من یا با من باز هم نتیجه می گیرد. چون بازیکنان فوق العاده و شحصیت بزرگی دارد. در طول این مدت تمام دنیا دیدند که استقلال صاحب چه پتانسیل بزرگی است.

استراماچونی ادامه داد: پس از پایان بازی با بعضی از بازیکنان صحبت کردم. هواداران باید بدانند آنها بازیکنان خیلی بزرگی هستند. من افتخار می کنم با این تیم بودم و هستم. همیشه کنار بازیکنانم می ایستم که اینقدر تلاش کردند.

وی افزود: واقعا متاسفم که تصویر درستی از ایران در جهان وجود ندارد. من خیلی خوشحالم که در ایران بودم. مردم ایران بسیار مهربان و عزیز هستند.

استراماچونی درباره اینکه آیا احتمال دارد دوباره روی نیمکت استقلال بنشیند پاسخ داد: من مطمئن هستم استقلال نتیجه می گیرد. من همیشه به این تیم حس داشته و دارم. امیدوارم روزی دوباره بتوانم در ایران و در استقلال تهران مربیگری کنم.

کد خبر 4793596

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی باشگاه استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال تیم فوتبال تراکتور وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر والیبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، یکی از اتفاقات روز گذشته لیگ برتر برخورد شدید مهرداد محمدی با شجاع خلیل‌زاده بود که منجر به مصدومیت مدافع تراکتور و البته پارگی لب این بازیکن شد.

در این صحنه به‌زعم تراکتوری‌ها، مهرداد محمدی با آرنج به صورت شجاع ضربه زده و باید از زمین اخراج می‌شد اما از آن طرف پرسپولیسی‌ها نیز شدت ضربه را چندان نمی‌دانستند که مستحق اخراج باشد.

با این حال شجاع بعد از بازی به دلیل پارگی شدید لب، با هشت بخیه راهی خانه شد تا شرایط چندان خوبی را نداشته باشد.

کد خبر 848911 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!