Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال که این روز‌ها از سوی هواداران آبی‌پوشان تحت فشار است، اظهار داشت:  علی فتح الله زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه، قبل از بازی صدایی از خودش پخش می‌کند و می‌گوید اگر استراماچونی از ایران رفت، تیم را دست من (زرینچه) بدهید تا من همان کار را بکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من عجیب بود، چرا که سه سال است من فتح الله زاده را ندیده ام. من ناراحت شعار هواداران نیستم، اما نگران رفتار این آقایان هستم.

زرینچه ادامه داد: امسال  در مسائل فنی دخالت نکرده ام و تنها کسی هستم که صادقانه برای استقلال کار کرده ام. این آقایان که از همین بچه‌ها به همه چیز رسیده اند می‌خواهند باشگاه را بچرخانند که غصه ام می‌گیرد. هواداران فتحی را نمی‌خواهند و من نیز به او گفتم تو را به قرآن استعفا بده. مدیرعامل و هیئت مدیره را قسم دادم به خانه استراماچونی بروند و اجازه ندهند تیم به هم بریزد. حالا من خائن شده ام؟

بیشتر بخوانید: داستان خیانت زرینچه به مرحوم ناصر حجازی

سرپرست آبی‌پوشان درخصوص درخواست هواداران برای کناره‌گیری فتحی از ریاست این باشگاه بیان کرد: به فتحی گفتم استعفا بدهد چراکه مردم شما را نمی‌خواهند، اما چک استراماچونی را من باید پاس می‌کردم؟ من دیروز می‌خواستم به مالزی بروم، اما آن را لغو کردم تا به عنوان بزرگ‌تر کنار تیم باشم آقایی که ادعای استقلالی بودن داری نامرد نباش و خجالت بکش تا از این تیم حاشیه سازی نکنی فتح الله زاده باید حرفش را ثابت کند و از من عذر بخواهد او ۱۰ بار به من زنگ زده است، اما جوابش را نداده ام. این آقایان مثل زالو می‌مانند و نمی‌گذارند امثال قلعه نویی و زرینچه سر کار بیایند.

انتهای پیام/

اظهارات زرینچه درباره شرایط استقلال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!