Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرانجام استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تقدیم وزیر ورزش شد.

به گزارش مدال، با اعلام رسمی مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش در برنامه فوتبال برتر، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرده است.

البته ناظمی به این مورد اشاره نکرد که این استعفا کتبی بوده است یا اینکه به صورت تلفنی به وزیر ورزش اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاگری عجیب یک استقلالی درباره مدیرعامل بعدی استقلال!/ پیشنهاد عجیب فتحی به وزیر ورزش درباره استراماچونی

به گزارش جام نیـوز، بعد از جدایی شوکه کننده آندرا استراماچونی از تیم استقلال، موج اظهارات و انتقادات علیه مدیریت این باشگاه را شاهد هستیم.

در همین خصوص علی سامره پیشکسوت محبوب آبی‌ها در پستی اینستاگرامی نوشت: هر دم از این باغ بری می رسد ... این روزها و با اوج گرفتن استقلال هر روز شاهد اخباری هستیم که بیش از پیش خون هواداران استقلال را به جوش می آورد ، اینبار خبر رسید که آقای فتحی اینقدر نگران آینده استقلال است که به وزارت پیشنهاد داده خودش استعفا بدهد و به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه حکم بگیرد و آقای حسن کریمی مدیرعامل فعلی این شرکت نیز به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شود .سوال اینست که مگر استقلال میراث پدری شماست که حتما و حتما باید عین گوشت قربانی بین شما دست به دست گردد ؟ آقای فتحی شما اینقدر نگران آینده استقلال هستید که دنبال مدیرعامل جایگزین میگردید یا اینکه اتفاقاتی در باشگاه و در زمان مدیریت شما افتاده که بهتر است یکی از دوستان نزدیک خودتان سکان دار بعدی مدیریت باشد تا راحتر بتوانید عملکردتان را مخفی نمایید؟

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد