Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی برنامه‌های زیادی دارد و سقف بودجه‌ای هم تعیین شده است. تاریخ انتشار: 06:40 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۲۳۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه پرسپولیس درصدد است که برای تقویت تیم فوتبال خود در نیم‌فصل مهاجمی خارجی جذب کند. حتی روز گذشته (یکشنبه) محمدحسن انصاری‌فرد اعلام کرد توافقات با مهاجم مدنظر صورت گرفته و این بازیکن به زودی به ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوالی که مدتی است مطرح شده، این است که سقف بودجه باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید چقدر است؟ اعضای هیئت مدیره مدعی هستند سقفی برای جذب بازیکن وجود ندارد و نزدیکان انصاری‌فرد از بودجه ۶۰۰ هزار دلاری صحبت می‌کنند، اما اصل ماجرا چیست؟

باشگاه پرسپولیس برای یک سال چیزی حدود ۷۵ میلیارد تومان بودجه دارد که طبق مصوبه هیئت مدیره تا ۸۰ درصد این مبلغ هزینه جذب و تامین مبلغ قرارداد‌های بازیکن، مربی، کادرفنی و کادر پزشکی می‌شود. مابقی بودجه هم هزینه سفر‌ها و خرج‌های دیگر باشگاه می‌شود.

این به این معنی است که با توجه به بودجه‌ای که در باشگاه وجود دارد با نظر مدیرعامل برای جذب بازیکن یا مربی هزینه می‌شود. یعنی هم حرف هیئت مدیره مبنی بر اینکه برای جذب مهاجم محدودیت مالی وجود ندارد درست است و هم همان مبلغ ۶۰۰ هزار دلاری که نزدیکان انصاری‌فرد آن را اعلام کردند. از نظر هیئت مدیره با توجه به بودجه باشگاه محدودیتی برای انصاری‌فرد وجود ندارد و از آن طرف هم انصاری‌فرد خودش تمایل دارد تا نهایت ۶۰۰ هزار دلار برای جذب مهاجم جدید هزینه کند.

در این فرمول مدیرعامل می‌تواند برای یک بازیکن ۱۰۰ میلیون هزینه کند و برای یک بازیکن دیگر ۵ میلیارد، فقط باید هزینه‌ها به اندازه بودجه یک سال باشگاه باشد و بدهی بار نیاید.

نکته جالب اینجاست که با همین فرمول حدود ۳ ماه پیش هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به انصاری‌فرد مجوز داد تا بدون سقف خاصی اقدام به جذب مهاجم خارجی کند. این در شرایطی است که شخص وزیر ورزش و جوانان روی جذب بازیکن و مربی خارجی برای پرسپولیس و استقلال بسیار حساس و معتقد است در شرایط فعلی مالی کشور بهتر است این دو باشگاه هزینه زیادی برای جذب مربی و بازیکن خارجی نکنند.

در این بین به غیر از بودجه سالانه‌ای که از طریق اسپانسر‌ها و دیگر موارد برای باشگاه پرسپولیس تامین می‌شود، امسال قرارداد با آل‌اشپورت هم هست. در این قرارداد این شرکت تمام البسه تیم‌های فوتبال باشگاه را تامین می‌کند و غیر از آن برای اولین بار مبلغی را هم به باشگاه پرداخت می‌کند که انصاری‌فرد می‌تواند از این پول هم برای حضور در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل استفاده کند.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اخبار و اطلاعات درج شده در این گزارش را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: کالدرون یک بازیکن خارجی را صددرصد تایید کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون محمدحسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی