Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:32:21 GMT

تعرض به دختر جوان به بهانه پرداخت وام

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۶۹۵۱

تعرض به دختر جوان به بهانه پرداخت وام

آفتاب‌‌نیوز :

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس از یک مرد شیاد شکایت کرد و گفت: من تازه نامزد کرده بودم و برای خرید جهیزیه‌ام نیاز به پول داشتم. در یکی از سایت‌های آگهی در فضای مجازی تبلیغ فروش وام 15 میلیون تومانی دیدم و با شماره‌ای که داده بودند تماس گرفتم. مرد جوانی تلفن را جواب داد و بعد از چند دقیقه که با هم گفت‌و‌گو کردیم به من گفت می‌تواند برایم وام بیشتری هم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من که نیاز زیادی به پول داشتم از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شدم و شرایطش را پرسیدم که او گفت باید در یک ملاقات حضوری برایم توضیح دهد. بعد هم در تماس دیگری مرا به خانه‌اش دعوت کرد اما نمی‌دانستم چه دام شومی برایم پهن کرده است. وقتی به آنجا رفتم به من تعرض کرد.اما گفت این شرط من برای پرداخت وام بود حالا وام را برایت جور می‌کنم. من که می‌ترسیدم واقعیت را به کسی بگویم موضوع را مخفی کردم اما در تماس‌های بعدی متوجه شدم نه تنها وامی در کار نیست بلکه او با گرفتن فیلم و عکس از من قصد اخاذی دارد. به‌همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتم.

پس‌از شکایت این دختر و بررسی‌های پلیسی متهم دستگیر شد و در حالی که منکر تعرض بود گفت: این دختر با خواست خودش با من رابطه برقرار کرد چرا که دریافت وام برایش اولویت داشت اما وقتی فهمید وامی در کار نیست شکایت کرد. من هیچ‌وقت تهدیدش نکردم و اصلاً فیلم و عکسی نیز در کار نبوده است.

اما مأموران در بررسی گوشی تلفن همراه متهم چند عکس خصوصی از دختر جوان پیدا کردند. بدین ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات صبح دیروز پس از شنیدن اظهارات شاکی و متهم دستور بازداشت مرد شیاد را صادر کرده و بزودی حکم وی صادر خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختر جوان وام بانکی تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد