Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:42:48 GMT

دانشگاه آزاد بندرعباس به مصاف پاس ناجا می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۶۹۹۵

دانشگاه آزاد بندرعباس به مصاف پاس ناجا می‌رود

هفته نخست لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور از امروز سه‌شنبه ١٩ آذرماه جاری آغاز می شود که دانشگاه آزاد بندرعباس باید در اولین گام در دیداری حساس برابر قهرمان فصل قبل به میدان برود.

این دیدار با توجه به اینکه هر دو تیم مدعی قهرمانی در این فصل هستند، دیداری حساس و جذاب خواهد بود؛ پاس ناجا که در دوره قبل با اقتدار تمام به قهرمانی دست یافت، به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است و در صورت باخت مقابل دانشگاه آزاد ، احتمال تکرار این عنوان برایش ضعیف می‌شود و از سویی دیگر دانشگاه آزاد نیز با ترکیبی نو و بهتر از فصل قبل عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است که با توجه به این مسایل، می توان این دیدار را یکی از رقابتهای جذاب این دوره لیگ برتر ووشو پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد بندرعباس عصر فردا سه شنبه نیز در هفته دوم لیگ برتر، به مصاف هیات ووشو البرز خواهد رفت که به اذعان کارشناسان رزمی، این دیدار، برای دانشگاه آزاد دیدار چندان سختی نخواهد بود.

هدایت تیم دانشگاه آزاد بندرعباس را علیرضا بهرمن که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی را در کارنامه خود دارد، عهده دار است.

اواسط مردادماه امسال با تصویب شورای عالی ورزش، تیم ووشو دانشگاه آزاد به واحد بندرعباس انتقال یافت و از این پس به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت.

این تیم پرافتخار حائز چندین عنوان نائب ‌قهرمانی و سومی در لیگ برتر ووشو کشور است و ملی پوشانی همچون عرفان آهنگریان دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا را در ترکیب خود دارد.

ووشوی هرمزگان با شهرداری بندرعباس در سال ٩٠ وارد لیگ برتر شد و پس از یک وقفه دوساله مجددا با حضور در لیگ دسته یک به شهرداری بازگشت و سرانجام پس از فراز و نشیب‌های مختلف با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در سال ٩٧ از ادامه فعالیت کنار گذاشته شد.

در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور هشت تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند.

پاس ناجا، دانشگاه‌آزاد، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات ووشو همدان، هیات ووشو البرز، هیات ووشو اصفهان و زاگرس پارس، تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

در گروه نخست، تیم‌های دانشگاه‌آزاد، پاس ناجا، هیات همدان  و هیات البرز حضور دارند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات اصفهان و زاگرس پارس رقابت‌ می‌کنند.

دیدارهای هفته اول و دوم، روز سه‌شنبه در آکادمی ووشو آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ورزشی - رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ورزشی رزمی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل؛ بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه ، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

کد خبر 6090934

دیگر خبرها

  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی