Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: در تلاش هستیم با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی زمان انتظار مسافران به 10 دقیقه کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی کمال‌غریبی اظهار کرد: ۷۲ دستگاه اتوبوس و 2 هزار و ۹۴۲ تاکسی در سطح شهر برای خدمات‌رسانی به شهروندان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۰ هر روز در ۳۲ خط و ۴۸۸ ایستگاه در سطح شهر فعال هستند، تصریح کرد: زمان انتظار برای اتوبوس در گرگان به طور میانگین بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان تصریح کرد: در تلاش هستیم با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی زمان انتظار مسافران به 10 دقیقه کاهش یابد.

* برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه نداریم/ پیمایش روزانه تاکسی‌ها به طور میانگین بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر است
کمال‌غریبی با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه نداریم، گفت: تاکسی‌های تک‌سوز ماهیانه ۴۰۰ لیتر و تاکسی‌های دوگانه‌سوز ۲۰۰ لیتر سهمیه دارند.
وی اضافه کرد: پیمایش روزانه تاکسی‌ها به طور میانگین بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر است که در این صورت تاکسی بین ۲۰ الی ۳۰ لیتر بنزین مصرف می‌کند بنابراین اگر میزان سهمیه تاکسی‌ها به ۶۰۰ لیتر افزایش یابد، عمده مشکلات کاهش خواهد یافت.

* آمار جابجایی روزانه اتوبوس ۷۲۵ نفر و تاکسی ۱۲۵ نفر است/ عمر ناوگان شهرداری گرگان نسبت به سایر شهرها قابل قبول است
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با بیان اینکه آمار جابجایی روزانه اتوبوس ۷۲۵ نفر و تاکسی ۱۲۵ نفر است، ادامه داد: میانگین عمر ناوگان تاکسی گرگان بین ۹ الی ۱۰ سال و عمر اتوبوس‌ها با توجه به نوسازی انجام شده با حمایت شهردار گرگان ۸.۵ سال است.
کمالغریبی با تاکید بر اینکه عمر ناوگان ما نسبت به سایر شهرها قابل قبول است، از برنامه‌ریزی برای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید و بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس با تاکید و حمایت شهردار گرگان در سال ۹۹ خبر داد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان زمان انتظار شهرداری مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کمبود و نبود اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان کارون موضوعی بود که از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان بار‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و ۵ دستگاه اتوبوس به این شهرستان اختصاص یافت.

با انتشار خبر اختصاص اتوبوس در ماه‌های گذشته، اما شهروندان می‌گویند: تاکنون اتوبوس‌ها شروع به کار نکرده اند و مشکلات مردم شهرستان کارون همچنان پابرجاست.

آنها از مسئولان درخواست دارند نسبت به رفع مشکل و وارد مدارشدن اتوبوس‌ها توجه ویژه داشته باشند.

سعید کعبی فلاحیه، فرماندار کارون به خبرنگار ما گفت: اتوبوس‌ها خریداری شده اند، ولی با مشکلاتی ازجمله پلاک گذاری، تامین راننده، برون سپاری، مناقصه‌ها و بیمه خودرو‌ها و... مواجه بودیم و همین امر سبب طولانی شدن فرآیند آغاز خدمت رسانی اتوبوس‌ها شد.

محمد عبیاوی، شهردار کارون مشکل کنونی ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را تامین راننده عنوان کرد و افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان شهرداری اهواز و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز مبنی بر تامین راننده پایه یک منعقد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد