Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری شامگاه دوشنبه در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان  با موضوع بررسی وضعیت قبولی دانش آموزان شهرستان زنجان در کنکور سراسری افزود: تشکیل کلاس های تخصصی در مدارس و استفاده از افراد توانمند جهت معرفی روش های یادگیری و مطالعه و ارائه طرح های اجرایی می تواند رتبه های دانش آموزان را در کنکور، جشنواره ها و المپیادها ارتقا بخشیده و به توانمندسازی معلمان نیز منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نگاه آرمان گرایانه و مطالبه گری بیش از حد توان هیچ وقت به سرانجام نخواهد رسید و در این میان مهم‌ترین عامل افت در هر موضوعی بی تفاوتی افراد است.
عسگری تفاوت بین مدیر توانمند و ناتوان را در ایجاد هم افزایی در شرایط کمبود منابع عنوان کرد و افزود: در شرایط سخت باید نشان داده شود که توان کار داریم، لذا افراد بی تفاوت نیازمند تغییر نگرش جدی هستند.

 فرماندار شهرستان زنجان بازنگری طرح های گذشته و دلایل ناکامی طرح ها و خروجی های کارگروه های تخصصی گذشته را خواستار شد و  گفت: ضمن بررسی مسائل در کارگروه های تخصصی باید واقعیت ها در نظر گرفته شده و قوت ها شناسایی شوند و با بررسی دقیق علل واقعه، ضغف ها پوشش داده شوند.
این مسؤول ادامه داد: ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای گرفتن کرسی های دانشگاه به ویژه در این استان ضروری است و با هماهنگی روسای نواحی یک و ۲ و منطقه زنجانرود کارگروه تخصصی متشکل از نخبگان و صاحب نظران تعلیم و تربیت و حوزه کنکور تشکیل شود، تا علل افت رتبه های کنکور طی ۲ دهه بررسی و راهکارهای عملیاتی و اجرایی ارائه شود.
عسگری یادآور شد: ارائه گزارشی از طرح های آموزشی و پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوانزا از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش شهرستان خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش آنفلوانزا ارتقای سطح دانش آموزان نخبگان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش