Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، جشنواره‌ کویر و زندگی به‌ صورت منطقه‌ای در گستره‌ جغرافیایی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، قم و تهران برگزار می‌شود.

ناصر نبی زاده افزود: هدف از این جشنواره شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری شامل مواهب خدادادی، فرهنگ و آداب و رسوم و بیان زیبایی‌های زندگی انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت در جشنواره فیلم و عکس «کویر و زندگی» برای تمامی علاقه‌مندانی که محل سکونت‌شان استان‌های ذکر شده است، آزاد است.

وی اضافه کرد: محورهای جشنواره، چشم‌اندازهای زیبای طبیعت کویر، انسان، زندگی و کویر، آداب و رسوم، جشن و مراسم آیینی در نواحی کویری، محیط زیست و حیات وحش، تعامل انسان و طبیعت کویر طی قرن‌ها و هر اثری است که بیانگر فرهنگ، روح زندگی و زیبایی و شکوه کویر باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کویر و زندگی را ۱۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی هفته پایانی بهمن ماه و افتتاح نمایشگاه و اختتامیه ۱۲ اسفند سال جاری خواهد بود.

وی به جوایز بخش عکس جشنواره اشاره کرد و افزود: به نفر اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و به نفر چهارم تا ششم لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.

نبی زاده بیان کرد: جوایز بخش مستند نیز برای نفر اول لوح تقدیر همراه با تندیس جشنواره و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال و تقدیر هیات داوران لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال است.

وی گفت: در بخش فیلم داستانی نیز به نفر اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۶۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و به برگزیده هیات داوران لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره عکس و فیلم «کویر و زندگی» به نشانی TabasArt.ir  مراجعه کنند.

بیابان لوت به عنوان یکی از آثار طبیعی ثبت جهانی ایران بین سه استان خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان مشترک است و مناظر زیبا و دیدنی از کویر دارد.

برچسب‌ها عکس جشنواره خراسان جنوبی فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکس جشنواره خراسان جنوبی فیلم کوتاه عکس جشنواره خراسان جنوبی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی