Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر از 15 الی 19 بهمن ماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، طبق تفاهم نامه ای  که به امضای پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس رسیده، امسال این دوره از مسابقات فجر از 15 الی 19 بهمن ماه به میزبانی شهرستان شیراز  برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در تقویم جهانی و آسیایی به نام فجر ایران ثبت گردیده که همه ساله ورزشکاران سایر کشورها جهت افزایش رنک جهانی خود و کسب جایزه این مسابقات که 25000 هزار دلار است، در این مسابقات شرکت می کنند.

امسال با توجه به نزدیکی المپیک 2020 شاهد حضور بیش از 30 کشور در ایران خواهیم بود. 

سرداور مسابقات بین المللی بدمینتون فجر از هند و کمک سرداور از ایران مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون و ناظر فدراسیون آسیا از تایلند خواهند بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز ورزش بدمینتون فجر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد