Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@13:57:37 GMT

«بانو» به سینما حقیقت رفت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۴۷۸

«بانو» به سینما حقیقت رفت

مستند سینمایی «بانو» به کارگردانی "محمد حبیبی‌منصور" و روایتگری "ثریا قاسمی" و تهیه کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب، به جشنواره فیلم‌های مستند ایران راه پیدا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند سینمایی «بانو» در ۸۲ دقیقه، روایت‌گر زندگی پرفراز و نشیب بانو "عصمت احمدیان"، از زنان تاثیرگذار اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنی که خودش و اعضای خانواده او از جمله همسر و سه فرزندش هرکدام به نوعی با جنگ در ارتباط هستند.

زندگی پس از جنگ و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خانم احمدیان نیز بخش مهمی از زندگی اوست که در این مستند به آن پرداخته شده است.

مستند بانو در جشنواره سینما حقیقت دوشنبه ١٨ آذر ساعت ١۶ در سالن ۴، سه‌شنبه ۱۹ آذر ساعت ١٧ سالن فردوس و شنبه ۲۳ آذر سالن شش پردیس سینمایی چارسو اکران می‌شود.

گفتنی است این مستند دوشنبه ١٨ آذر با حضور "بانو عصمت احمدیان" اکران می‌شود.

جشنواره سینما حقیقت ویژه فیلم‌های مستند از ۱۸ تا ۲۴ آذر برگزار می‌شود. پردیس سینمایی چارسو تهران با ظرفیت ۶ سالن میزبان این جشنواره است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه مستند «با قید محرمانگی» ساخته مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی که در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن در آلمان شرکت کرده بود، جایزه ویژه هیأت داوران را کسب کرد.

«با قید محرمانگی» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برابر با ششم ماه می در جشنواره اوبرهاوزن نمایش داده شد و در مراسم پایانی، هیأت داوران جایزه ویژه خود را به این فیلم اهدا کرد. این جایزه از سوی وزارت فرهنگ این کشور به فیلم‌های متفاوت ارایه شده در جشنواره، داده می‌شود.

این فیلم کوتاه مستند از میان شش هزار فیلم به بخش اصلی جشنواره راه یافت و در رقابت با ۵۰ فیلم در بخش اصلی توانست این جایزه را بگیرد.

کد خبر 6099601

دیگر خبرها

  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است