Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت هیچ افزایشی نداشته است و انتشار اخباری مبنی بر افزایش 50درصدی این کمیسیون کذب است.

غلامحسین دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خبری مبنی بر افزایش کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت منتشر شده بود که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این موضوع را تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید براینکه هیچگونه افزایشی در کمیسیون برنامه‌ تانکرهای حمل سوخت اعمال نشده است، گفت: کمیسیون شرکت‌ها عدد مشخصی است و پروسه خاصی دارد و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه کمیسیون شرکت‌ها بخشنامه مشخص به استان‌ها ابلاغ کرده است.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: پس از طرح خبر اشتباه افزایش 50درصدی کمیسیون بارنامه تانکرها موضوع را به سرعت از6 استان بزرگ نفتی کشور پیگیری کردیم که به ما اعلام شد این خبر صحبت ندارد و ما به عنوان متولی حمل‌ونقل بار جاد‌ه‌ای این افزایش قیمت را تکذیب می‌کنیم.

دغاغله اظهار کرد: روزانه 90 هزار تا 100 هزار برگ بارنامه صادر می‌شود و جابه‌جایی کالاها در جاده‌ها انجام می‌شود. 

وی توضیح داد: این رقم در 6 روز هفته همان 90 تا 100 هزار برگه بارنامه است و فقط جمعه‌ها به دلیل تعطیلی 40درصد این رقم بارنامه کاهش می‌یابد.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: ظرف دیروز و امروز موضوع بارنامه‌ها را بررسی کردیم و شرایط عادی است و حمل‌ونقل کالا طبق روال و برنامه در کشور به صورت منظم در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان راهداری سوخت اخباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

کلیم اله وثوقی امروز در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این میزان کالا در قالب ۱۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه در استان جابجا شده است، عمده کالاهای جابجا شده را سیمان فله ای و کیسه ای،انواع بنزین،آب معدنی ،سیب زمینی،مصالح ساختمانی،شمش آهن،گندم و گازوئیل برشمرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در یک ماهه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، هفت هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد، ۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین،هشت هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار،هشت هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر،سه هزار تن کالا از شهرستان گرمی،هفت هزار تن کالا از شهرستان خلخال و یک‌هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

او همچنین از افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا در استان اردبیل افزود:۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود