Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@14:27:15 GMT

اختلاف در هیئت مدیره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۷۶۷۷

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دچار مشکل شده‌اند و دیگر روابط بین‌شان مثل گذشته خوب و مسالمت‌آمیز نیست. علی رغبتی، مهدی محمدنبی، ایرج عرب، مهرداد هاشمی و مهدی رسول‌پناه اعضای هیئت مدیره هستند که بار‌ها خبر اختلاف آن‌ها منتشر شده است. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه، اختلاف را رد نکرد و صراحتاً گفت: «اختلافاتی وجود دارد، اما همه این‌ها به خاطر حساسیت کار در پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
اخبار ورزشی- از طرفی، می‌گویند اوضاع آنقدر پیچیده شده که حتی دعوا بر سر سهم‌خواهی هم دیده می‌شود. البته اعضا در تماس‌های شبانه با خبرنگاران، فقط در مورد اختلاف سلیقه حرف می‌زنند، اما این اختلاف سلیقه‌ها طی ماه‌های گذشته منجر به جدایی برانکو ایوانکوویچ ، افزایش یک باره قرارداد بازیکنان و اعضای تیم، عدم حمایت ملموس از گابریل کالدرون و پرسپولیسی‌ها، عقد قرارداد پیچیده با جونیور و... شده است.
جالب اینکه در همین تماس‌های شبانه، مسائل عجیبی هم پیش می‌آید. به عنوان مثال یکی از اعضای هیئت مدیره به خبرنگار خبرورزشی گفت: «حداقل دو مدیر به زودی جدا می‌شوند. آن‌ها در جلسات می‌گویند ما می‌رویم، اما هیچ کدام‌شان حاضر نیستند استعفا کنند، چون می‌دانند با اولین استعفا، رفتن‌شان قطعی می‌شود و دیگر نمی‌توانند در باشگاه به فعالیت بپردازند!»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد برانکو ایوانکوویچ کالدرون جونیور انصاری فرد باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ذوب آهن هیئت مدیره پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است