Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر بر استفاده از تمامی ظرفیت های این بانک با هدف آشنایی بیشتر مشتریان با نرم افزار "رمز نت" تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رحیم طاهری با اشاره به این که استفاده از رمز دوم یکبار مصرف با هدف افزایش ضریب امنیت تراکنش‌های بانکی به بانک‌ها تکلیف شده است،گفت: در همین راستا بانک شهر با تولید نرم افزار"رمزنت" اجرای این طرح مهم و اثرگذار را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف قطعا باعث کاهش سوءاستفاده از اطلاعات بانکی مشتریان خواهد شد،تصریح کرد: خوشبختانه شهروندان و به ویژه مشتریان شبکه بانکی در حال حاضر به درک مخاطرات و افزایش کلاه‌برداری‌های مالی مانند فیشینگ رسیده‌اند و معتقد هستند باید در جهت ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اقدام شود.
طاهری با اشاره به برنامه ها و اطلاع رسانی های گسترده بانک شهر برای استفاده مشتریان از "نرم افزار رمزنت" ادامه داد: قطعا این نرم افزار موجب ارتقای امنیت پرداخت و کاهش مخاطرات ناشی از برداشت های غیر مجاز و سوءاستفاده از کارت های بانکی در تراکنش های اینترنتی خواهد شد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با تاکید براینکه توجه به امنیت سپرده های مشتریان و رعایت الزامات بانک مرکزی همواره در دستور کار این بانک قرار داشته و خواهد داشت،گفت: در این میان، برای مشتریانی که توانایی استفاده از نرم افزارهای موبایلی را نداشته و یا گوشی های ساده و غیرهوشمند دارند، ساز و کار استفاده از رمز دوم یکبار مصرف پیش بینی شده است که در آینده نزدیک اعلام می شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران