Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری ،در این نشست که نمایندگان سازمان استاندارد و سازمان صنعت ، معدن و تجارت (صمت) ، تعزیرات حکومتی ناجا و نماینده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری حضور داشتند مدیر منطقه جعفر سالاری نسب اظهار کرد با توجه به اینکه شرکت های موزع می بایست گاز مایع مورد نیاز استان را به موقع از مبادی پالایشگاهی جذب و نسبت به حمل و تبدیل به سیلندر و توزیع آن اقدام نمایند ، نظارت بیشتر بر انجام این امر برای پیشگیری از کمبود گاز مایع در سطح استان نیاز به اقداماتی سریع و ویژه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد نظارت بر توزیع و عملکرد شرکت های موزع گاز مایع به عهده سازمان صنعت ، معدن و تجارت بوده و با شروع فصل سرما با هدف پیشگیری از هر گونه بحران همکاری همه سازمانهای مرتبط و شرکت های موزع جهت تامین نیاز متقاضیان امری ضروری است در همین راستا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه پیشنهاد می دهد جهت همکاری با سازمان صمت ،کارشناسان شرکت در بازه های زمانی مختلف به صورت دوره ای با حضور در شرکت های موزع ، فرایند جذب و توزیع مناسب سهمیه های تخصیصی گاز مایع برای استان را مورد کنترل و نظارت قرار دهند.
در ادامه نشست مسایل مربوط به وقوع تخلفات احتمالی گاز مایع از قبیل گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه سوخت بررسی شد وبرنامه های پیشنهادی جهت پیشگیری از هرگونه تخلف مورد تبادل نظر قرار گرفت .

46

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 تعزیرات چهارمحال و بختیاری روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گاز قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- اجرای بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور درشهرکرد

- مسابقات فوتسال یادواره شهید هادی به میزبانی شهرکرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • طعنه سنگین عباس عبدی به کاظم صدیقی درپی ادعای توزیع بیش از ۴۷ هزار تن روغن مایع مسموم و تاریخ گذشته
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل