Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چهاردهمین دور از مذاکرات آستانه درباره سوریه از امروز سه‌شنبه در پایتخت قزاقستان با حضور نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 09:39 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۵۵۴

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ روزنامه «دیلی صباح» گزارش داد: نشست ایران، روسیه و ترکیه در پایتخت قزاقستان امروز سه‌شنبه در پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نمایندگانی از کشورهای تضمین کنننده آتش‌بس سوریه در قالب مذاکرات آستانه، در این نشست، آخرین تحولات سوریه را ارزیابی خواهند کرد.

در همین حال وزارت خارجه قزاقستان نیز تایید کرد که تمامی طرف‌های مذاکرات آستانه روزهای 10 و 11 دسامبر (19 و 20 آذر) در چهاردهمین دور از این مذاکرات حضور خواهند داشت.

سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان در جمع خبرنگاران گفت که هیئتی از سازمان ملل به ریاست «گیر پدرسون»، نماینده سازمان ملل در امور سوریه، در این نشست شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دور جدید مذاکرات آستانه اوایل ماه دسامبر برگزار می‌شود گام مهم نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای تحولات سوریه

مذاکرات آستانه به ابتکار ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه آغاز شد و تاکنون تاثیر زیادی در روند سیاسی حل بحران سوریه داشته است.

سیزدهمین دور از این گفت‌وگو‌ها ماه آگوست در پایتخت قزاقستان با حضور نمایندگان دولت و گروه‌های معارض سوریه و همچنین کشور‌های ایران، روسیه و ترکیه به عنوان تضمین کنندگان آتش‌بس در سوریه برگزار شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مذاکرات آستانه نشست آستانه تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه

نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در استان حمص در مرکز سوریه را منهدم کرد.

به گزارش ایسنا، وادیم کولت، معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) اعلام کرد: در حملات نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده و در مناطق کوهستانی جبال العمور در استان حمص مخفی شده بودند که دسترسی به آن دشوار است، منهدم کردند.

کولت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: طی روز گذشته هفت حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «حزب اسلامی ترکستان» در منطقه کاهش تنش در ادلب، یک حمله در استان حلب، چهار حمله در استان ادلب و ۲ حمله در استان لاذقیه انجام شده است.

طبق گزارش اسپوتنیک، ۲۱ آوریل روسیه اعلام کرد ائتلاف بین‌المللی آمریکا در سوریه ۲ بار پروتکل عدم درگیری را نقض کرد و پروازهایی را بدون هماهنگی روسیه انجام داد.

گروه‌های تروریستی در سوریه گاهی حملاتی را به غیرنظامیان و مقرهای ارتش سوریه انجام می‌دهند و ارتش سوریه و روسیه با این حملات مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟