Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش فرصت‌های کارآفرینی در رشته‌های علوم انسانی به همراه رونمایی از نخستین خوشه مدیریت کسب و کار حوزه کتاب کشور با حضور مسئولین ارشد شهرستان رفسنجان در دانشگاه ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش این همایش امروز در تالار خیام دانشگاه، ولی عصر (عج) برگزار می‌شود و در این همایش که با معرفی بیش از بیست فرصت شغلی همراه است، ایمان محمد آبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن حسینی؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ زینب کبیریان کارآفرین حوزه علوم انسانی؛ کیارش عباس زاده: کارآفرین و بنیانگذار اسنپ فود؛ جلیل عباسی دخت رفسنجانی، کارآفرین فرهنگی و طراح نخستین خوشه مدیریت کسب و کار حوزه کتاب کشور سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم