Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:16:07 GMT

۴۰۰ مددجوی قزوین از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۰۶۹

۴۰۰ مددجوی قزوین از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی برای مددجویان در نظر گرفته شده که از این میان ۴۰ درصد تسهیلات جذب و پرداخت شده است.

سید مرتضی دهقانی محمدآبادی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شده است، گفت: یکی از موانع اصلی در دریافت تسهیلات مددجویان کمیته امداد، اخذ تضامین بانکی است که عمدتا از مددجو خواسته می‌شود تا یک ضامن کارمند معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تسهیلات بند ب تبصره ماده ۱۶ قانون بودجه (دستگاه‌های حمایتی) اشاره کرد و گفت: ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به مددجویان درنظر گرفته شده که از این میان یک هزار و ۱۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

دهقانی محمدآبادی از پرداخت پایین تسهیلات تبصره ۱۶ به مددجویان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با گذشت ۹ ماه از سال، تنها ۱۰ درصد تسهیلات این حوزه پرداخت شده است که در این رابطه باید بانک‌های عامل استان مساعدت کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان در حوزه پرداخت تسیهلات باید تسهیل فرآیند پرداخت باشد که در این خصوص لازم است اقدامات جدی تری از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.

استان قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که از این میان ۹ هزار خانوار جزء تبصره ۱۴ هستند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی استان قزوین تسهیلات بانکی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران