Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، امیر للـه‌گانی با بیان این مطلب افزود: در روزهای نزدیک به «روز دانشجو» حدود ۷۰ برنامه فرهنگی، سیاسی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد. یعنی به طور متوسط در هر دانشگاه علوم پزشکی یک برنامه و در برخی از دانشگاه‌ها دو یا سه برنامه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت روز ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ را یک روز تاریخی و ملی دانست و با اشاره به تمایل دانشگاه‌های به برگزاری مراسم‌های مختلف در سالگرد این واقعه الهام بخش و تاریخی گفت: امسال از دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونان فرهنگی و دانشجویی درخواست کردیم تا زمینه و بستر مناسب را برای برگزاری مراسم مختلف در روز ۱۶ آذر، در سطح دانشگاه‌ها فراهم کنند تا نهادهای دانشگاهی بتوانند از مدیران و مسوولان کشور برای گفت‌وگو و پرسش و پاسخ دعوت به عمل بیاورند.

وی گفت: حدود ۷۰ برنامه فرهنگی مجوز اجرای برنامه دریافت کرده‌اند. سخنرانی، مناظره، تریبون آزاد، پرسش و پاسخ و... بخشی از برنامه‌هایی بود که عمدتا در ارتباط با مطالبات سیاسی دانشجویان قرار داشت.

کد خبر 4793804

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان روز دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها روز دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی دانشجویان وزارت بهداشت دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه امیرکبیر حسین توکلی محمد مهدی طهرانچی آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود