Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:26:22 GMT

منتخبان «سوگواره عکس ماه» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۲۳۵

منتخبان «سوگواره عکس ماه» معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تعداد ۴۶ عکاس از سراسر کشور با ارسال هزار و ۳۲۲ اثر در سوگواره عکس ماه شرکت کردند.

پس از داوری آثار تعداد ۵۶ قطعه عکس به عنوان منتخب به مرحله نمایشگاه راه یافتند که این آثار در نگارخانه فرهنگ قم در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

داوران این سوگواره در نهایت، اثر آقایان سید مهدی حسینی، حمیدرضا غلامی و جمشید فرجوند را به عنوان آثار اول تا سوم انتخاب کردند که هدیه ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریالی به همراه تندیس جشنواره و لوح سپاس به آنان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه برپایی نمایشگاه این سوگواره، کارگاه‌هایی از جمله کارگاه چند فریم دلنوشته، گفتگویی در باب ادبیات و ارتباط تصویر و متن توسط اسدالله بنکدار و کارگاه لحظه قطعی در عکاسی آیینی، چگونگی پژوهش و انتخاب سوژه و چگونگی انتخاب عکس مناسب برای ارسال به جشنواره‌ها اساتید ابراهیم سلیمانی و مهدی توکلیان برگزار شد.

مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم، دلیر معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کریمی معاون برنامه‌ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز قم از نمایشگاه عکس سوگواره ماه بازدید کردند و با تقدیر از برپایی این سوگواره بر اجرای آن در سال‌های آتی تأکید کردند و در این راستا قول همکاری با دست‌اندرکاران را دادند.

میشل سِتبون عکاس فرانسوی الجزایری تبار که در دوران انقلاب اسلامی عکس‌های بسیاری از رویدادهای انقلاب ایران ثبت کرده با حضور در شهر مقدس قم از نمایشگاه سوگواره عکس ماه بازدید کرد و با جمع هنرمندان عکاس قمی به گفتگو نشست.

موضوعات سوگواره عکس ماه شامل، شوق شکفتن (توجه به حضور مشتاقانه نوجوانان در بزرگداشت حماسه حسینی(ع))، شور اشک (توجه به اشک و حزن مردم نسبت به واقعه عاشورا)، خلوصِ خدمت (توجه به نقش خادمان دستگاه عظیم اقامه عزای سیدالشهدا(ع) اعم از خادمان هیئات، پلیس، رفتگران، هلال احمر و…) بوده است.

کد خبر 4793830

منبع: مهر

کلیدواژه: میشل ستبون قم عاشورا انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود

ایسنا/قم ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در حالی آغاز شده است که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

 این نمایشگاه از صبح امروز هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴  در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران برپا شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور