Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به توضیحات وزیر نفت در جلسه این فراکسیون گفت که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم برخلاف ادعاهای مخالفان مبنی بر حذف کارت سوخت، بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است.

فاطمه سعیدی، در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: این جلسه با حضور وزیر نفت برگزار شد و آقای زنگنه توضیحاتی درباره سهمیه بندی بنزین، کارت سوخت و افزایش قیمت بنزین ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارت سوخت

وی ادامه داد: در این جلسه آقای زنگنه توضیح داد که کارت سوخت هرگز حذف نشده است در همین بازه زمانی دولت یازدهم و دوازدهم که مخالفان، مدعی حذف کارت سوخت هستند بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است. همچنین ایشان درباره تحریم‌ها و فروش نفت نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته سعیدی قبل از توضیحات وزیر نفت، میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید نیز گزارشی از حملات به وزیر نفت و تلاش‌های سیاسی یک جریان خاصی برای استیضاح ایشان ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان گفت: ما آقای زنگنه را یکی از کارآمدترین و متعهدترین وزرای کابینه می‌دانیم امیدواریم ایشان و سایر مدیران نفتی در شرایط بسیار سخت تحریمی در حفظ منافع ملی ایران موفق باشند./ایسنا

بیشتر بخوانید

درخواست کارت سوخت المثنی زیاد شد/روزانه تا 85 هزار کارت

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم