Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سه فیلم جدید را که به تازگی مهمان سینما‌ها شده و در سراسر کشور اکران می‌شوند، بشناسید.

سه فیلم جدید را که به تازگی مهمان سینما‌ها شده و در سراسر کشور اکران می‌شوند، بشناسید.
تیغ و ترمه

پروانه نمایش فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی و نویسندگی و کارگردانی کیومرث پوراحمد با درجه بندی سنی ١٥+ صادر شد و از چهارشنبه بیستم آذر ۹۸ اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم با تدوین جدید و نسخه‌ای متفاوت‌تر نسبت به جشنواره فجر به سینما‌ها می‌آید. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، شراره رنجبر و هومن برق نورد بازیگران این فیلم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در چهار فاز مجزا تا پایان آذرماه اجرا می شود. عرضه فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۹/۱۹ بودجه ۱۴۵۱ میلیارد تومان در ۱۱ بخش هزینه می شود معرفی فیلم‌هایی که به تازگی به پرده سینما رسیدند نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۱۹ آذر ژرمن‌ها آماده یورو ۲۰۲۰ می‌شوند سوالات خود درباره رمز دوم یکبار مصرف را از ما بپرسید کاهش سهم دلار در سبد ارزی صندوق توسعه ملی استانداری برای گسترش ظرفیت گشت‌ها با تعزیرات همکاری کند محمد دلاوری مجری تلویزیون در بیمارستان بستری شد خنک کردن موتور هواپیما با پوشش نانولوله‌ای رفع مشکلات هپکو با هماهنگی وزارت صنعت و سازمان خصوصی‌سازی برای خرید ملک موروثی چه باید کرد؟ صادرات تخم‌مرغ برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و مدیریت بازار است مبارزه با فساد، همچون پیدا کردن موریانه در شب سازمان بازرسی امسال ۴۲۰۰ میلیارد تومان مالیات شناسایی کرد تدوین دستورالعملی در زمینه تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا چند راهکار راهبردی برای برخورد با کودک بد دهان انتخاب مجموعه‌ای در مجلس برای اصلاح قوانین مربوط به استارت‌آپ‌ها پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پربیینده ترین ها پربحث ترین ها قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت وزیر صنعت: جانمایی برای احداث شهرک صنعتی مشترک میان ایران و آذربایجان ارتباط مستقیم تلفنی با مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد

جری لالر وضعیت جسمانی خود را عالی توصیف کرد.

کینگ جری لالر به تازگی از آخرین وضعیت سلامتی جسمانی خود صحبت کرد.

طرفداری | جری لالر در فوریه 2023 دچار یک حمله خطرناک قلبی شد. خوشبختانه او در مصاحبه اخیرش از بهبود شرایط جسمانی خود خبر داد و اعلام کرد که اگرچه هنوز بهبودی کامل حاصل نشده اما دیگر مشکل خطرناکی وجود ندارد.

وضعیت سلامتی من عالی است. به تازگی دکتر زانویم اعلام کرد که دوره ریکاوری پس از عمل تعویض مفصل زانو به خوبی پیش رفته است. البته، برخی عوارض خفیف آن سکته هنوز وجود دارند، با این حال آنها نیز به زودی برطرف خواهند شد.

لالر با وجود عمل جراحی زانوی خود، همچنان به سفر کردن و حضور در محافل عمومی ادامه می‌دهد. او در مراسم Hall of Fame پارسال WWE نیز برای قرائت سخنرانی معرفی دوستش، اندی کافمن به تالار مشاهیر حضور یافت. او همچنین در یکی از اپیزودهای ماندی نایت راو پارسال به میزبانی ممفیس، مقابل دوربین WWE حضور پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!