Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@16:11:01 GMT

وزیر بهداشت وارد میامی شد/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۴۴۴

وزیر بهداشت وارد میامی شد/ عکس

سعید نمکی در بدو ورود مورد استقبال حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده شاهرود و میامی و مسوولان محلی قرار گرفت.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است که پس از استقبال رسمی و ادای احترام به شهدای استان، ساختمان خدمات جامع سلامت و شبکه بهداشت و درمان میامی را افتتاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کابینه پس از میامی راهی شهرستان شاهرود می‌شود تا یکی از بزرگترین پروژه‌های اورژانس بیمارستانی کشور در مسیر شاهراه بزرگ تهران - مشهد را در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود افتتاح کند.

مرکز درمانی ناباروری و نازایی بیمارستان بهار از دیگر پروژه‌هایی است که در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شاهرود به بهره‌برداری خواهد رسید.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1329661

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعید نمکی وزارت بهداشت باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم امیرحسین فتحی انتخابات مجلس یازدهم عراق استان البرز وزارت ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟