Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید نمکی در حاشیه آیین افتتاح همزمان پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اظهار داشت: کمبود دارویی امروز حدود یک سوم روز مشابه در سال گذشته است و در مورد پروژه های عمرانی نیز، ۱۰۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی را در کشور، آماده بهره برداری داریم.

وی افزود: در بودجه سال آینده با عنایتی که دولت و مجلس به حوزه سلامت دارد، بودجه نسبتا خوبی برای وزارت بهداشت در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته، حدود ۱۵ درصد رشد دارد که در مجلس، تغییراتی خواهد کرد و بعد به تصویب خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سال آینده با توجه به بودجه ای که برای وزارت بهداشت در نظر گرفته شده، در حوزه توسعه زیرساخت ها و ارائه خدمات به مردم، مشکل جدی پیش رو نخواهیم داشت.

نمکی در پایان یادآور شد: گام دوم طرح تحول نظام سلامت با تقدم پیشگیری بر درمان و درمان سرپایی بر بستری و ادامه اجرای برخی از بسته های گره گشای این طرح برای مردم مانند کاهش پرداختی از جیب، ماندگاری تیم پزشکی در مناطق محروم و توسعه زیرساخت ها در مناطق کمتر توسعه یافته و نیز رسیدگی به بیماران خاص و صعب العلاج، با قدرت دنبال می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه جنگ درمان لایحه بودجه وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند