Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:47:39 GMT

زمان انتخاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۹۶۷

زمان انتخاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر اعلام کرد: فرآیند انتخاب رئیس جمعیت هلال‌احمر به تصویب شورای عالی این جمعیت رسیده است و هلال احمر کاندیدا‌های ریاست این جمعیت باید تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۳ آذر ۹۸ رزومه و برنامه کاری خود را به صورت مکتوب ارائه کنند. پس از بررسی کاندیداها، هفته آینده رئیس این جمعیت انتخاب و معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شب گذشته در جلسه فوق‌العاده شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، استعفای یازده آذر ۹۸ رئیس جمعیت قرائت شد، شورای عالی به منظور ساماندهی هرچه سریعتر وضعیت این نهاد خیریه و امدادی در اجرای جزء ۵ بند ب ماده ۱۰ قانون اساسنامه جمعیت (معرفی دو نفر مدیر و مدبر شایسته از افراد واجد شرایط به رئیس جمهور جهت انتخاب یکی از آن‌ها به عنوان رئیس جمعیت) فرآیند اعلام نامزدی و نحوه بررسی سوابق و برنامه‌های افراد واجد شرایط را به اتفاق آرا تصویب کرد.

در این جلسه مقرر شد در اجرای مفاد مندرج در جزء ۵ بند ب ماده ۱۰ اساسنامه افراد واجد شرایط عمومی و اختصاصی به شرح شناخت کافی از ساختار، ماموریت‌های ملی و بین‌المللی و امور مدیریتی و جاری جمعیت، داشتن سابقه فعالیت در سطوح عالی جمعیت هلال احمر و پایبندی به اصول هفتگانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و اصول و اهداف مندرج در اساسنامه مصوب مجلس شورای اسلامی، نسبت به تحویل درخواست مکتوب به همراه رزومه و برنامه کاری خود به دبیرخانه شورای عالی اقدام کنند.

همچنین مقرر شد، جلسه آینده شورای عالی جمعیت هلال احمر راس ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۳ آذر ماه در محل ساختمان صلح برگزار و مدارک تحویلی داوطلبان در همان جلسه با حضور متقاضیان، بازگشایی و مورد بحث و بررسی واقع و در نهایت شورای عالی در همان جلسه دو نفر از افراد واجد شرایط و حائز اکثریت آرا را انتخاب و برابر ضوابط و مقررات مربوطه به ریاست جمهوری معرفی خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی سیدقاسم موسوی قهار پایتخت 6 هلال احمر پیوندی استعفا رئیس جدید انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی سیدقاسم موسوی قهار پایتخت 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین