Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس برنامه ماهانه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی روز گذشته در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت " سامد " حضور یافت و مردم با تماس تلفنی با شماره ۱۱۱ مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

این سومین حضور مدیرکل اوقاف مازندران در مرکز سامد بود و در مدت ۲ ساعته حضور وی در این مرکز به تماس ۸۰ نفر از شهروندان استان پاسخ داده شد  و یا برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حیدری جناسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۸۰ تماس تلفنی که مردم با این مرکز داشتند ۲۰ مورد مربوط به اداره کل اوقاف استان و مابقی مربوط به اداره اوقاف شهرستان ها بود که به این ادارات ارجاع داده شد.

وی ادامه داد : از میان تماس های مربوط به اداره کل اوقاف مازندران بیش از نیمی از آنها با موضوع درخواست مساعدت مالی برای اماکن مذهبی شامل  تعمیر بقاع متبرکه و امامزاده ها بود .

به گفته مدیر کل اوقاف مازندران با توجه به اندک بودن اعتبار و بودجه اختصاصی به مساجد برای انجام امور این فضاها غالبا درخواست های مالی خود را از این اداره کل دارند.

وی گفت: البته این موضوع مساعدت مالی مربوط به همه مساجد مازندران نمی شود و برخی مساجد استان به خاطر داشتن موقوفه مرتبط از محل درآمد آن تامین هستند .

حجت الاسلام حیدری افزود: سوال های شرعی موقوفی از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مردم در تماس با ۱۱۱ بود که با توجه به حضور کارشناسان اوقاف ، پاسخ های لازم و مورد نیاز به افراد داده شد.

وی گفت: تمامی افرادی که با مرکز سامد تماس گرفتند با ثبت کد ملی آنها پس از بررسی موضوع و درخواست آنها در زمان کوتاه به آنها پاسخ داده می شود .

طبق آخرین آمار اوقاف و امور خیریه استان مازندران تاکنون یک هزار و ۳۶۱ امامزاده و ۱۴هزار و ۲۸۹ موقوفه در قالب ۲۰۷ هزار و ۷۷۲ رقبه در استان ثبت شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان مازندران اوقاف و امور خیریه درآمد مازندران اوقاف قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد