Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید ادریس‌آبادی، فرزند عبدالعزیز و طاهره سی‌ام دی  ۱۳۴۱ در شهرستان شاهرود در خانواده‌ای دیندار دیده به جهان گشود و در دامان مادری عفیف و مهربان رشد یافت.

این شهید گرانقدر در دوران مدرسه از دانش‌آموز مودب و با انضباط بود که همیشه مورد تشویق و تمجید مربیان مدرسه بود، او با پشتکاری که داشت در کنار کار کردن خارج از خانه برای کمک به خانواده در تامین معیشت درس هم ‌می‌خواند و تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید والامقام خوش قلب و مهربان بود و تعصب خاصی به رعایت احکام اسلامی و خواندن نماز اول وقت داشت، هیچ‌گاه نمازش قضا نمی‌شد.

شهید ادریس‌آبادی به دلیل حضور فعالش در محافل مذهبی و سیاسی به دید بازی نسبت به مسایل اطراف  خود دست یافت و به واسطه بلندنگری و عاقبت‌ نگری که داشت برای دفاع از خاک میهن اسلامی رهپسپار میدان جنگ و خون شد.

این شهید بزرگوار اولین بار به عنوان بسیجی از طرف سپاه به میدان نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در کنار دیگر رزمندگان در معرکه جنگ با رشادت و دلاوری حماسه‌آفرین شد.

این شهید جلیل‌القدر  پس از چند ماه نقش‌آفرینی در دفاع از خاک وطن در برابر تجاوز بیگانگان، سرانجام در چهارم فروردین ۱۳۶۵ در منطقه فاو در اثر اصابت ترکش به دوستان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر شهید ادریس‌آبادی در گلزار شهدای زادگاهش  در شاهرود به خاک سپرده شد.

استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در موضوع‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرونده‌های خبری ویژه را با برنامه مشخص در دستور کار خود داده است.
با هدف قدرشناسی از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان همچنین الگوسازی برای این نسل، خبرگزاری ایرنا به معرفی شهدای استان سمنان در قالب پرونده خبری می‌پردازد.
معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، سلامت، مفاخر استان و معرفی کتاب، دیگر پرونده‌های خبری خبرگزاری ایرنا استان سمنان است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی سمنان ایثار و شهادت شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی سمنان ایثار و شهادت شهدا جنگ تحمیلی سمنان ایثار و شهادت شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  منصور کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با تشریح ضرورت بهره گیری از توان و تخصص اصحاب رسانه در فعالیت‌های فرهنگی ترویج مصرف بهینه آب در جامعه گفت: در دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان ۱۵۰ اثر به دبیرخانه رسال شد که پس از داوری از صاحبان ۲۱ اثر برگزیده با اهداء جوایزی قدردانی شد.
مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار، بحران خشکسالی و راهکار‌های مقابله با آن تامین آب پایدار – مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان فاضلاب، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدید‌ها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی از جمله محور‌های دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.
این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و با مشارکت استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری سمنان، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان سمنان در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای، پادکست برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند