Web Analytics Made Easy - Statcounter

چگونه می‌توان از طریق اینستاگرام بازاریابی کرد؟ اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟ چطور می‌توان به این اینفلوئنسرها دسترسی پیدا کرد؟ جواب این سوال‌ها را در پلتفرم نشانت می‌توانید پیدا کنید. نشانت بهترین پلتفرم بازاریابی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی است که ارتباط صاحبان کسب‌وکار و اینفلوئنسرها را آسان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی میان ایرانی‌هاست. همین موضوع باعث شده تا صاحبان کسب‌و‌کارها بخشی از برنامه بازاریابی خود را در اینستاگرام و به کمک اینفلوئنسرها طراحی کنند و اینفلوئنسرها هم از این طریق کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند. استفاده برندها از اینفلوئنسر مارکتینگ نه‌تنها جایگزین بخش‌هایی از تبلیغات و فعالیت‌های بازریابی سنتی شده که برای برندها فرصت بیشتر دیده شدن را فراهم می‌کند. پروژه‌های اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران شیوه‌های مختلفی دارد، اما پربازده‌ترینِ آن، استفاده از کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ است که نشانت در اجرای چنین کمپین‎هایی موفق عمل کرده است. تاکنون برندهای معتبری همچون علی بابا، جاباما، فیلیمو و فیدیبو و استارت‌آپ‌هایی مانند کادرو و آزمایش آنلاین با پلتفرم بازاریابی هوشمند نشانت همکاری موفقی را تجربه کرده‌اند.

برنامه‌ریزی و اجرای هدفمند برنامه‌های بازاریابی و برندینگ در بستر شبکه‌های اجتماعی، شفافیت قیمت، نظارت دقیق بر نحوه اجرای کمپین‌ها تا پایان پروژه، ارائه گزارش‌های آماری کامل و ... از مزایای دریافت خدمت کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ از نشانت است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت خدمات بازاریابی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به نشانت مراجعه کنید./

پایان

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کسب درآمد از اینستاگرام نشانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است