Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:32:35 GMT

تصویب لباس جدید تکواندوکاران برای المپیک

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۵۷۲

تصویب لباس جدید تکواندوکاران برای المپیک

فدراسیون جهانی تکواندو استفاده از لباس‌های جدید این رشته در بازی‌های المپیک توکیو را تصویب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جهانی تکواندو در آخرین مرحله گرندپری ۲۰۱۹ در مسکو از لباس‌های جدید این رشته رونمایی کرد. در لباس‌های جدید که چندان در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال علاقه مندان به تکواندو قرار نگرفته، کلاه هر ۲ تکواندوکار مشکی است؛ در حالی که قبلا کلاه ها قرمز و آبی رنگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هوگوها تغییری ایجاد نشده و همچنان به رنگ آبی و قرمز باقی مانده است.


تغییر اصلی که بیش از همه به چشم می‌آید، استفاده تکواندوکاران از شلوارهای مشکی است که برخلاف لباس قبلی جذب بدن شده و لباس کلی تکواندوکاران را از فرم قبلی منظم خود خارج کرده است.


پیش از مراسم گالای تکواندو در مسکو، ورزشکاران و اعضای کمیته‌های مختلف دعوت بودند تا نظرات خود را در خصوص لباس جدید ارائه دهند. پس از بازخورد همه ذینفعان تکواندو از جمله ورزشکاران، انجمن‌های ملی، مربیان و رسانه‌ها، فدراسیون جهانی تصمیم به تغییر گرفت.


البته در تصمیم جدید برای المپیک ۲۰۲۰ اعلام شده رنگ محافظ سر به صورت قبل به رنگ قرمز و آبی خواهد بود تا با رنگ هوگو و سیستم امتیازدهی مطابقت داشته باشد.  مطالعه دیگری توسط کمیته Ad Hoc در کنار کمیته ورزشکاران انجام خواهد شد تا رنگ شلوار رقابت را مشخص کند.


با اینکه پیش از این اعلام شده بود، رنگ کلاه و شلوار مردان مشکی و برای زنان سفید است، حالا فدراسیون جهانی از احتمال تغییر رنگ خبر داده است.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو