Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، احمد مجرد گفت: اعتبار این مرحله از سهمیه نفت سفید تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری می‌باشد، همچنین سهمیه سوخت فصل پاییز برای مشترکینی که تاکنون سهمیه نفت سفید خود را دریافت نکرده اند محفوظ است.

مجرد با بیان اینکه در مرکز و شمال استان آذربایجان‌غربی تاکنون ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت توزیع شده است، گفت: قبل از فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان و به لحاظ سردسیر و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق روستایی استان آذربایجان غربی سهمیه ۱۰۰ درصدی نفت سفید این دسته از خانوارها ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاصرنشان کرد: کل سهمیه نفت سفید خانوارها در طول سال جاری برای خانوارهای ۱ و ۲ نفره، ۱۶۰۰ لیتر سوخت، برای خانوارهای ۳ و ۴ نفره، دو هزار لیتر، برای خانوارهای ۵ و ۶ نفره، دو هزارو ۶۰۰ لیتر و برای خانوارهای ۷ نفر به بالا دو هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده‌های خرید و فروش سوخت و تحقق اهداف دولت الکترونیک سهمیه نفت سفید به صورت پایلوت از سال گذشته از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار تخصیص می یابد.

46

کد خبر 1329707

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفت استان آذربایجان غربی خانوار روستایی باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم امیرحسین فتحی عراق انتخابات مجلس یازدهم استان البرز وزارت ورزش و جوانان باشگاه سپاهان استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه