Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیکی ظهر سه شنبه در جمع داوطلبان نهبندان با بیان اینکه نیروهای هلال احمر بدون هیچ چشم داشتی در صحنه های حوادث حضور یافته و به حادثه دیدگان خدمت رسانی می کنند، گفت: امروز جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان مورد اعتماد مردم با جامعه همکاری و همراهی می کند.

وی بیان کرد: شهرستان نهبندان دارای ۲۶ هزار کیلومتر مربع وسعت، دو نقطه شهری و ۲۸۷ نقطه روستایی بوده که نیازمند توجه ویژه ای در بحث امدادرسانی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه بر اساس تحلیل ها در کیلومتر ۷۵ شهرستان نهبندان حوادث خونینی منجر می شود، افزود: خوشبختانه تعداد پایگاه های جاده ای نهبندان به پنج پایگاه افزایش می یابد.

بیکی با انتقاد از وضعیت مسیرهای مواصلاتی نهبندان اظهار کرد:‌ با پیگیری ها و مطالعات انجام شده، ۲۰ میلیارد تومان در راستای احداث باند دوم تخصیص یافته که این پروره به طول ۲۰ کیلومتر بعد از شوسف انجام می شود. 

وی احداث باند دوم به طول ۱۷ کیلومتر در مسیر نهبندان تا شوسف در دست اقدام است، گفت: همچنین تاکنون بیش از ۲۰ کیلومتر روکش جدید انجام شده است.

حجت الاسلام خزایی، امام جمعه نهبندان هم در این جلسه با بیان اینکه در آیات و روایت به خدمت به محرومان تاکید زیادی شده است، اظهار کرد: نیروهای هلال احمر از جمله افرادی بوده که همواره در لحظه های حساس به کمک دیگران می شتابند.

کد خبر 4793993

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نهبندان هلال احمر خراسان جنوبی نهبندان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در بزرگراه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینک اعتبار هزینه شده برای نصب این تعداد نیوجرسی ۷۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نصب ۲۵۷ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز با هدف ایمن سازی راه ها در استان نیاز است.

دست نشان با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزادراه های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف و حادثه خیز آزادراهی و ۳ نقطه بزرگ راهی  و ۲ نقطه نیز در راه های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع و یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع   ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب نیوجرسی در سطح راه های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای به صورت مستمر انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر