Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: در رقابت‌های جهانی تلاش خواهیم کرد تا نتایجی بهتر از اردوار گذشته کسب کنیم.

مهدی پنام‌تاش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهانی اظهار داشت: در تاریخ 20 مهر ماه مسابقات قهرمانی زیر 20 سال کشور را برگزار کردیم و حدود 21 نفر را در مرحله اول به اردوهای تیم ملی دعوت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دل‌مان می‌خواست بازیکنان بیشتری را به اردو دعوت کنیم، اما با توجه به شرایط به همین مقدار رضایت دادیم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم هم 10 نفر را به اردوها فراخواندیم و با حدود 30 نفر کار را پیش بردیم. حدود 2 ماه در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردیم و در این بین دو هفته هم اردو را به دلیل برگزاری لیگ برتر تعطیل کردیم. زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم، اما هر کاری از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم. امروز راهی کویت می‌شویم و 21 آذر نخستین بازی خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل میزبان برگزار می‌کنیم. 

مربی تیم ملی واترپلوی جوانان با اشاره به مسابقات قهرمانی جوانان جهان، گفت: این رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار است. ما برای چنین مسابقه‌ای باید حداقل یک یا دو سال در اردو باشیم و چندین بازی تدارکاتی برگزار کنیم، اما با توجه به شرایط اقتصادی با همین بضاعت روانه کویت می‌شویم. تلاش خواهیم کرد نتیجه خوبی کسب کنیم، اما شانس کسب سکو و مدال برای ما کم است.

پنام تاش ادامه داد: ما با تیم‌های کویت، ایتالیا، مونته نگرو و آمریکا همگروه هستیم که غیر از کویت سایر حریفان از بهترین‌های جهان هستند. تلاش خواهیم کرد کویت را شکست دهیم و در ادامه مسابقات هم شانس کسب پیروزی داریم. ایران دو سال پیش در بلگراد در جایگاه هجدهم قرار گرفت. قبل از آن هم در ترکیه همین شرایط بود، اما ما تلاش می‌کنیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم. 

وی خاطرنشان کرد: واترپلوی ایران پتانسیل بالایی دارد. امیدوارم به جوانان ایران توجه بیشتری شود. ما بدون برگزاری بازی تدارکاتی خارجی روانه مسابقات جهانی می‌شویم. چند بازی دوستانه با تیم امیدیه و چند بازی دوستانه با تیم ملی بزرگسالان داشتیم. دو هفته هم بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود به آب زدند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان تیم ملی ورزشی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین