Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@03:46:10 GMT

نفت جهانی 0.2 درصد ارزان تر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۱۸۳۶

نفت جهانی 0.2 درصد ارزان تر شد

پول نیوز - امروز قیمت هر بشکه نفت برنت 11 سنت کاهش و به 64 دلار و 14 سنت رسید.

 

به گزارش پول نیوز، به نقل از رویترز، قیمت نفت امروز سه شنبه با توجه به توافقات اوپک و متحدانش بر کاهش بیشتر تولید که در اوایل سال 2020 اجرایی می شود باعث شده است تا قیمت نفت کاهش یابد.


بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 11 سنت معادل 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد کاهش به 64 دلار و 14 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم امروز با 7 سنت معادل 0.1 درصد کاهش به 58 دلار و 95 سنت رسید. قیمت نفت برنت و نفت خام آمریکا روز دوشنبه به ترتیب 0.2 و 0.3 درصد کاهش یافته بود.

بانک ای ان زد روز سه شنبه در یادداشتی نوشت: «خوشحالی ناشی از توافق اوپک پلاس برای کاهش بیشتر تولید مدت زیادی دوام نداشت و کاهش غیرمنتظره صادرات چین نشان داد که اختلافات تجاری تا چه حد به اقتصاد جهانی لطمه زده است.»

 

این آمارهای ضعیف در حالی منتشر شد که موضوعات جدید مطرح شده در جنگ تجاری میان آمریکا و چین مانع از رشد سریعتر اقتصاد جهانی شده است. واشنگتن قرار است طبق اعلام قبلی روز 15 دسامبر بر حدود 156 میلیارد دلار کالای چین تعرفه وضع کند.

 

به گفته تحلیلگران، قیمت نفت در روزهای گذشته کاهش نامحسوسی یافته است، اما توافق اوپک و متحدانش برای کاهش بیشتر تولید همچنان در میان مدت به عنوان یک عامل تقویت کننده قیمت نفت عمل خواهد کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نفت نفت جهانی انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر قیمت بیت‌کوین ۱۸.۶ درصد از سقف خود کاهش پیدا کرده و بسیاری از تحلیل‌گران انتظار دارند کاهش قیمت بیشتری را نیز تجربه کند.

همچنین، در آستانه جلسه FOMC، بیت کوین به محدوده ۵۷٬۱۰۰ دلار نیز رسیده است. در یک هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین ۱۴٪ و در یک ماه گذشته ۱۲ درصدکاهش داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهند قیمت بیت‌کوین در ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) با سقف ۶۴٬۷۲۷ دلار و با کاهش ۶.۵ درصد به کف ۶۰٬۵۰۵ دلار رسید

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید در حال استفاده از فرصت ورود نقدینگی به بازار و افزایش تقاضا برای فروش بخشی یا تمام کوین‌های خود هستند.

کد خبر 6094026 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد