Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی اولویت رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار گرفت.

رسول خضری به عنوان طراح این طرح، گفت: تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه پیام نور امری ضروری است.

وی افزود: از سال ۹۵ اقدامات لازم برای همسان سازی حقوق کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور با کارکنان رسمی و پیمانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این عزیزان دارای شماره شناسه رسمی سازمان امور اداری و استخدامی هستند و باید هر سریعتر تکلیف آنها روشن شود.

همچنین علی ادیانی نماینده قائمشهر در مخالفت با درخواست اولویت بررسی این طرح، گفت: مشکلات اقتصادی مردم دارای اولویت بیشتری است و باید طرح هایی در راستای حل این مشکلات ارائه شود.

کامران نماینده اصفهان نیز در موافقت با اولویت بررسی این طرح اظهارداشت: باید حل مشکلات کارکنان قراردادی دستگاه های مختلف در دستور کار مجلس قرار گیرد، زیرا در شرایط اقتصادی موجود، این افراد دارای ثبات شغلی و حقوق و مزایای مناسب نیستند.

در پایان نمایندگان با ۱۰۲ رأی موافق، ۴۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در مجلس با درخواست اولویت رسیدگی به این طرح موافقت کردند.

156 / 156 دانشگاه پیام نور مجلس شورای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود