Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی حاتمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عضویت ۲ هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان در سامانه الکترونیکی سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی)، ادامه داد: این سامانه با هدف ساماندهی و آموزش افراد در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه راه‌اندازی شد.

وی با تاکید بر همکاری بیشتر و همه‌جانبه مردم در این زمینه، ادامه داد: تخلف‌های ثبت شده در این سامانه بیشتر در خصوص منابع طبیعی بوده و توسط علاقه‌مندان و فعالان محیط‌زیست درج شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: افرادی که اسنادی در خصوص فسادهای اداری یا هرگونه مساله منجر به فساد در جامعه دارند، در سامانه سجام بارگذاری کنند تا این امور در اسرع وقت توسط دستگاه قضایی پیگیری شود.

حاتمی گفت: منابع‌طبیعی و زیست‌محیطی، مسائل اقتصادی، مواد مخدر، فضای مجازی، مشروبات الکلی، احقاق حقوق عامه، فساد اداری - مالی، آسیب‌های حوزه کارگری و مسائل انتخاباتی بخش‌های مورد توجه سامانه سجام است.

وی بیان کرد: این سامانه به زودی به آدرس جدید خود  به نشانی sajam.scpd.ir منتقل می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از بارگذاری آن، اطلاعات و گزارش‌های خود را ثبت کنند.

برای فعالیت در این سامانه باید ابتدا به عضویت آن درآمد و پس از طی مراحل گزینش و ساماندهی هسته‌های مردمی در قالب هسته‌های تخصصی و عادی می‌توان اخبار مربوط به آسیب‌های اجتماعی را گزارش کرد.

سامانه سجام مخفف «سامانه جامع اطلاعات مردمی»بوده و هدف از آن نظارت مردم بر کار مردم و مسوولان است.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی ایرنا قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی ایرنا قوه قضاییه دادگستری آذربایجان غربی ایرنا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق

سازمان هواشناسی کشور با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، هشدار هواشناسی سطح نارنجی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی از رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده خبر داد. 

براساس این هشدار طی روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و در روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرند. 

بر اساس این هشدار، طی روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) نیمه غربی فارس، بوشهر، غرب هرمزگان، خراسان جنوبی، طی روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، شمال سمنان، شمال ایلام، طی روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) گیلان، مازندران، قزوین، تهران، البرز، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، شمال غرب فارس، ارتفاعات استانهای سمنان و گلستان، غرب اصفهان و طی روز سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، تهران، البرز، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شرق اصفهان تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ورود سامانه بارشی جدید همراه با رگبار از دوشنبه مرگ یک نفر در کازرون به دلیل رعدو برق

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند