Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه روز سه شنبه در مراسمی که با حضور فرماندار گیلانغرب و جمعی از مسوولان در این بیمارستان برگزار شد، گفت: این دستگاه ها شامل سونوگرافی، چهار دستگاه تجهیزات اتاق عمل، سه دستگاه آزمایشگاه و تجهیزات نوار قلب و یک دستگاه تخت جراجی و یک عدد فشارسنج عقربه ای و یک دستگاه اسکاربر (زمین شوی) است که توسط یک خیر گیلانغربی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر قباد محمدی افزود: این تجهیزات مورد نیاز اساسی بیمارستان گیلانغرب بود و بیماران به خاطر نبود آن ها مجبور بودند به مرکز استان و شهرستان های دیگر مراجعه کنند.

 وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون ۱.۵ میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب خریداری شده و تجهیز این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن نیز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

 او گفت: در چند سال اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پیشرفته پزشکی برای مراکز درمانی استان کرمانشاه خریداری شده و تا پایان امسال نیز بخشی از این تجهیزات در بیمارستان ها نصب و راه اندازی می شود.

جهانبخش مرجانی، خیر گیلانغربی هم در این خصوص گفت: براساس وظیفه ذاتی و تعهدی که به مردم دارم این تجهیزات را فراهم کردم که نسبت به بزرگ منشی و بزرگواری مردم گیلانغرب بسیار مدیون بودم.

 وی افزود: امیدوارم این تجهیزات بتواند بخشی از مشکلات درمانی مردم را رفع کند.

در پایان با اهدای لوح سپاس از اقدام خیرخواهانه این خیر گیلانغربی تجلیل شد.

گیلانغرب با بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است. 

برچسب‌ها گیلانغرب تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان بیمارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان بیمارستان گیلانغرب تجهیزات پزشکی بهداشت و درمان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی