Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۱۹ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انواع مواد مخدر در مرز‌های زابل

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر در مرز‌های حوزه استحفاظی شهرستان زابل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ محمدعلی محمدی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

او افزود: طی یک عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین ماموران و قاچاقچیان همراه بود، سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند با به جا گذاشتن محموله خود و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران موفق شدند در پاک سازی از محل ۱۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر شامل ۹۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه را کشف کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه تلاش مرزداران برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان