Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بهمئی امروز ۳ بار لرزید، گفت: تاکنون خسارتی جانی و فروریختگی گزارش نشده است. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و فروریختگی به دلیل وقوع زلزله 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ریشتری لیکک بهمئی گزارش نشده و بلکه خسارات در حد ترک خوردگی منازل بوده است.

مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران در آماده‌باش کامل بوده تا در صورت هرگونه اتفاق در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

بوشهر| زلزله 4 ریشتری منطقه بوشکان دشتستان را لرزاندزلزله 4.6 ریشتری «لیکک» در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزیدفتاح: بنیاد مستضعفان سیمان لازم برای بازسازی ‌مناطق زلزله‌زده میانه و سراب را ‌تامین می‌کند

محمدی‌تبار با اشاره به اینکه نجار رئیس سازمان مدیریت بحران پیگیر موضوع بوده است، افزود: هلال‌احمر، دهیاری‌ها و فرمانداری موطف بوده تا پایاین امروز خسارات را بررسی و سریع گزارش کنند.

به گزارش تسنیم، ساعت 11:51 دقیقه امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.6 ریشتری در عمق 17 کیلومتری، ساعت 12:02 دقیقه به بزرگی 4 ریشتری در عمق 12 کیلومتری و ساعت 12:10 دقیقه به بزرگی 2.5 ریشتری در عمق 10کیلومتری 3 بار «لیکک» مرکز شهرستان بهمئی را لرزاند.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد