Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان عضو تعاونی مصرف کارکنان دولت در کردستان گفت: تورهای یک روزه ترویجی آموزشی با همکاری دانشگاه رازی کرمانشاه و جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه استان کردستان برای دانشجویان برگزار شد.

ابوبکر یاره در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در جریان تورهای آموزشی _ دانشجویی که به منظور الگوبرداری و آشنایی دانشجویان استان کردستان با شرکت‌های تعاونی برگزار می شود، چندین بازدید از شرکت‌های تعاونی دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه و همچنین چندین تعاونی در حوزه صنایع دستی و قالی بافی و پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف برگزاری این تورها افزود: آشنایی دانشجویان با کسب و کارهای دانشجویی و الگوبرداری از نمونه‌های عینی و اجرایی کردن آنها در شهر سنندج هدف اصلی برپایی این تورهای ترویجی است.

عضو تعاونی مصرف کارکنان دولت در خصوص عملکرد شرکت‌های تعاونی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت تعاونی دانشجویی، در دانشکدە منابع طبیعی و کشاورزی دانشگاە رازی کرمانشاە در کنار تولید قارچ و زعفران، در حوزه پرورش بوقلمون و گل و گیاه نیز فعالیت می‌کردند.

به گفته وی، بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشکدە کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی، در زمینەهای تولید قارچ، زعفران و پرورش گل و گیاە و بوقلمون مشغول به فعالیت بودند؛ همچنین حدود 65 نفر در تعاونی صنایع دستی و قالی بافی این استان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل تعاون و رفاه استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن