Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد اردهال با حکم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان به عنوان مدیر مرکز افق قتلگاه حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت‌الاسلام «مهدی سلیمانی اردهالی» امام جمعه اردهال با حکم رییس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان به عنوان رییس مرکز افق قتلگاه حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«افق» مخفف کلمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی است که با هدف تقویت نقش و کارکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع و اماکن متبرکه به عنوان مراکز قطب های فرهنگی راه اندازی می شود.

 

سازمان اوقاف و امور خیریه کشور قصد دارد با این ابتکار به موضوعات و مسائل اجتماعی خارج از بقاع متبرکه هم توجه جدی داشته باشد.

 

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محدوده بقعه و حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان، کمک به تهیه جهیزیه و ازدواج زوج‌های جوان بی بضاعت، ایجاد نشاط اجتماعی در قالب اردو‌های خانوادگی محدوده بقاع متبرکه و کوهگشت‌های خانوادگی، حمایت مالی و معنوی بیماران نیازمند و ایجاد گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی ساکنان محدوده بقاع متبرکه شاخص و فراتر از آن سطح شهرستان از وظایف و اقدامات مراکز افق بقاع متبرکه است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی مرکز افق اردهال افق مشهد اردهال اصفهان دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است