Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جهانشیر در سه شنبه های با جوانان در نشست با سمن نگاه برتر شهرستان رزن گفت: سازمان های مردم نهاد فراتر از حوزه ورزش عمل می کنند و نباید زیر سایه ورزش باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سه شنبه های با جوانان در نشست با سمن نگاه برتر شهرستان رزن با تاکید بر اینکه حوزه جوانان یک حوزه خاص و ویژه است خصوصا زمانی که پیش نیازهای آن برای فعالیت جوانان وجود داشته باشد و اعتقاد دارم اگر اتفاقی قرار است بیفتد از دل حوزه جوانان بیرون خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جهانشیر افزود:اولویت کار ما مراکز کم برخوردار و کم جمعیت است و باید به مناطق حاشیه ای و روستایی توجه بیشتری شود.بایستی با همفکری و شناخت راه های بهتر از ایجاد موانع در راه ایده و اجرای ایده های جوانان توجه بیشتری داشته باشیم.عدم اعتماد به مردم و سازمان های مردم نهاد موجب ایجاد هزینه و ضربه به دولت می شود لذت بایستی حرکت های مردمی را تقویت کنیمتا شاهد بهترین و بیشترین نتیجه باشیم.

وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد فعال باید به عنوان یک ایرانی، با حس مسئولیت و دغدغه خاطر به فرهنگسازی در حوزه های مختلف بپردازند تا در آینده ایرانی آباد داشته باشیم؛ نهادهای مدنی حرف دل مردم را می زنند و به دنبال خدمت رسانی هستند که بایستی دست در دست هم دهیم قدم های محکم تری برداریم .

جهانشیر گفت: از روز اول عزم خود را بر این گذاشتیم که در هر حوزه ای که می توانیم کاری انجام دهیم، ورود کنیم.به دنبال رفع بیکاری و افزایش زمینه های اشتغال جوانان در استان هستیم، آنچه به عنوان یک معضل در حال حاضر به چشم میخورد خام فروشی محصولات در استان است که فرآوری و صنایع وابسته می تواند ضمن ایجاد اشتغال جوانان، ارزش آوری هم برای استان به همراه داشته باشد که سازمانهای مردم نهاد جوانان چندی است به حوزه کارآفرینی و اشتغال ورود موثر داشته اند.

در راستای تسهیل فعالیت سمن های جوانان شهرستان رزن در اختیار گذاشتن اماکن بلااستفاده حوزه ورزش و جوانان برای پیگیری امور آموزشی کارآفرینی و اشتغال توسط سمنها و جلسه با فرماندار شهرستان رزن و دستگاه های مرتبط در شهرستان در دستور کار حوزه جوانان اداره کل قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان بیکاری مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار سیاوش مسلمی در این آئین به میزبانی شهرستان فریدونکنار، گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

فرمانده سپاه کربلا" از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات از پایگاه‌های مقاومت محلات تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد و افزود: طبیعتا این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستانها، شورا‌ها و شهرداریها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگذاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و بعنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران بعنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی‌هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را بعنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه‌مندان کشتی کنیم.

گفتنی است، آیین اختتاحیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد،

دیگر خبرها

  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است