Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان لبنانی برای اعلام مخالفت خود با چهره‌های سیاسی حاکم، کیسه‌های زباله را به درب منازل آنها در طرابلس پرتاب کردند و در ادامه در حالیکه ارتش قصد متفرق کردن آنها را داشت، درگیری‌هایی با معترضان پیدا کرد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نزدیک به ۳۰ معترض لبنانی راهپیمایی در طرابلس به راه انداخته و خود را به مقابل منازل اشرف ریفی، وزیر سابق دادگستری، واقع در مجاورت منازل محمد کباره، از حزب المستقبل و فیصل کرامی، رئیس جریان الکرامة رسانده و در آنجا آشغال ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان به محض رسیدن به منزل کرامی، ده‌ها کیسه زباله را در مقابل درب این خانه رها کردند که در ادامه محافظان کرامی کیسه‌ها را به سمت معترضان پرتاب کردند و دو طرف با یکدیگر درگیر شدند.

در این درگیری پنج تن از معترضان به شکل جزئی و برخی تا حدی زخمی شدند و در ادامه نیروهای ارتش لبنان با پرتاب گاز اشک‌آور برای متفرق کردن دو طرف وارد عمل شدند.

در آستانه ناکامی دیگری در تشکیل کابینه لبنان، معترضان در این کشور برای پنجاه و چهارمین روز از اعتراضات برخی مسیرها را بستند، همزمان اعتصاب جزئی نیز در مدارس این کشور گزارش شد.

روز یکشنبه تنها چند ساعت پس از اعلام انصراف سمیر الخطیب از نامزدی پست نخست وزیری لبنان، ریاست جمهوری این کشور تصمیم گرفت رایزنی‌های پارلمانی برای تعیین نخست وزیر مکلف را به ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) موکول کند./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/شانس حریری برای نخست وزیری لبنان بیش از هرکس دیگری است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل