Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: استانداری ‌توسعه پارک علم و فناوری ‌‌جهاد دانشگاهی را حمایت می‌کند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از ارومیه؛ بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استان آذربایجان غربی در دیدار با مدیر و معاونان جهاد دانشگاهی استان افزود: اگر انتظار پیشرفت در بخش کشاورزی داریم باید به سمت دانش محوری تولیدات کشاورزی استان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی تاکید کرد: این امر ممکن نخواهد بود مگر حمایت از دانش‌محور و بنیان کردن حوزه کشاورزی در استان که یکی از قطب‌های کشور در این حوزه محسوب می‌شود.

شهدی جهاد دانشگاهی را مجموعه علمی و دانش محور بزرگ توصیف و بیان کرد: خدمات علمی این نهاد ظرفیت بزرگی برای توسعه استان به شمار می‌رود.

معاون استاندار آذربایجان غربی به دستاوردهای پژوهشی جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی اشاره و تاکید کرد:  این فعالیت‌ها باید بتواند منشا تحول و توسعه در استان باشد.
 

رشد حوزه پژوهش دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری استان ایلام امیدوار کننده استاستاندار یزد: مشکل زمین طرح جامع پارک علم و فناوری یزد برطرف می‌شودوزیر علوم در همدان: 43 پارک علم و فناوری و 197 مرکز رشد در کشور فعال شد

وی گفت: از راه‌‌اندازی و توسعه پارک علم و فناوری کشاورزی توسط جهاد دانشگاهی حمایت کرده و این کار را جزو اولویت‌های استانداری قرار می‌دهیم.

شهدی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی مدون زیرساخت‌های الکترونیکی بخش کشاورزی را گسترش دهیم، افزود: مثلا زیر‌ساخت‌های مبتنی بر تلفن همراه از جمله بازاریابی کشاورزی را در اولویت قرا‌ر دهیم.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر هم برای تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و برای رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها