Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان ثبت‌نام مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از ۱۶ آذر در سطح دانشگاه‌های استان آغاز شده است.

التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیرعلمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارآیی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات، از جمله خط‌مشی‌های این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با هدف تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند، رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در بین دانشجویان و ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقای دانش و آگاهی برگزار می‌شود.

تشکیل تیم چهارنفره مناظره، انتخاب دو نفر عضو محقق، دو عضو مناظره‌کننده، معرفی یک نفر از اعضای هیئت‌علمی به عنوان سرپرست گروه و داشتن آگاهی و اطلاعات نسبت به آیین‌نامه‌های برگزاری داوری، از جمله شرایط لازم برای شرکت در مسابقات ملی مناظره دانشجویی است.

مسابقات مناظره دانشجویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهی‌نامه برای همه تیم‌های شرکت‌کننده، به تیم‌های برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای نیز راه خواهند یافت، جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

شرایط حضور در این دوره مسابقات، دانشجو بودن شرکت‌کنندگان است؛ همچنین همه دانشجویان مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان مسابقات مناظره دانشجویی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز