Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@05:48:49 GMT

توصیه دادستان نظامی تهران به سربازان غایب

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۳۷۰۹

توصیه دادستان نظامی تهران به سربازان غایب

دادستان نظامی تهران گفت: سربازان غایت در صورت بازگشت داوطلبانه به خدمت از طرح‌های آموزشی و حمایتی برخوردار می‌شوند.
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامعباس ترکی در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان حفاظت فرودگاه‌های استان هرمزگان به میزبانی جزیره کیش گفت: در طرح جدیدی که ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرده بحث حرفه آموزی سربازان در دستور کار قرار گرفته تا در حین خدمت سربازی، با همکاری مراکز علمی و کاربردی آموزش و حرفه هم بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هم ضمن استفاده از این فرصت برای سربازان غایبی که خودشان به صورت داوطلبانه به خدمت سربازی مراجعه کنند، امتیازات ویژه‌ای را برای این دسته از سربازان در نظر گرفته است.

دادستان نظامی تهران در خصوص این طرح‌های حمایتی گفت: در این طرح علاوه بر اینکه بسیاری از سربازان از تعقیب کیفری معاف می‌شوند، در مواردی هم اگر محکوم شوند، محکومیت آن‌ها به محکومیت‌های غیر حبس و حتی تعلیقی تبدیل می‌شود.

ترکی تاکید کرد: حرفه آموزی، فراگیری مهارت‌های کاربردی با هدف تامین زندگی در حین خدمت و همچنین در آینده از اهداف اجرای این طرح است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی سربازان غائب نظام وظیفه دادستان نظامی تهران انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲