Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:20:27 GMT

روحانیت پناهگاه مردم است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۴۳۱۹

روحانیت پناهگاه مردم است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، از روحانیت و مبلغان به عنوان پناهگاه مردم یاد کرد و گفت: حضور مبلغان بین مردم امری ضروری برای بصیرت بخشی و تحکیم بنیه دینی مردم به ویزه نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد رضا شاهرخی»، امروز(19آذرماه) در دیدار با مبلغان هجرت در دفتر امام جمعه خرم آباد، افزود: مبلغان و روحانیت امین و پناهگاه مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مبلغان باید قدر جایگاه و موقعیت خویش را بدانند، عنوان داشت: حضور روحانیت و انجام فعالیت تبلیغی بین مردم امری مهم برای ارتقای معنویت در جامعه است.

 

وی ادامه داد: مبلغان برای موفقیت در عرصه تبلیغ باید به سلاح علم و ایمان استوار باشند و در راستای آگاه سازی مردم نسبت به مسائل روز جامعه گام بردارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: برای اینکه مبلغان در انجام رسالت تبلیغی خویش موفق عمل کنند باید همواره سطح علمی خویش را ارتقا بخشند و آموزه های خویش را در اختیار مردم بگذارند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: مهم ترین محور فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان تقویت ایمان و معنویت، ارتقای اخلاق، ترویج استکبارستیزی و نهادینه سازی آموزه های دینی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اخلاص عمل، سعه صدر، تبلیغ جهادی و اخلاق را از دیگر موارد مهمی خواند که مبلغان در عرصه تبلیغ باید در اولویت برنامه های خویش قرار دهند تا تبلیغی مؤثر داشته باشند.   

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات روز دانشجو مجلس شورای اسلامی امام جمعه خرم آباد مبلغان تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.

نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.

نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.

نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.

 نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.

نماز جمعه توکهور و هشتبندی

حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها