Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی‌پور با بیان‌اینکه ستاد هماهنگی‌کانون‌های مساجد در لرستان برای اجرای طرح ملی «فهما» با توجه به اعتبارات موجود، طرح‌های حمایتی در نظر گرفته، گفت: برای اجرای بهتر این طرح از تمام ظرفیت‌های اداره ارشاد استان استفاده می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،«محمد ابدالی پور» در خصوص طرح ملی فهما در کانون های مساجد  استان لرستان گفت: با توجه به راه‌اندازی سایت بچه های مسجد برای کانون‌های مساجد جهت بارگذاری اطلاعات و فعالیت‌های خود و هم چنین با توجه به ارزیابی و انتخاب پایتخت طرح ملی فهما از بین ستادهای استانی، لذا این ستاد در مرحله نخست اقدام به برگزاری جلسات و دوره های آموزشی برای چهار نفر از رابطین ستاد استانی و بیست و دو نفر از رابطین شهرستانی این طرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: علاوه بر این هشت جلسه عمومی نیز بابت توجیه و آموزش کانون‌ها در شهرستان‌ها برگزار شده و از این پس رابطین ستاد استانی و شهرستانی به صورت حضوری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای آموزش حضور پیدا می‌کنند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح از تمام پتانسیل‌های ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها نیز استفاده می شود.

 

وی گفت: ستاد استانی در لرستان با توجه به اعتبارات در اختیار طرح‌های حمایتی برای کانونها در نظر گرفته است و هرکانونی که بتوانند ده هزار امتیاز یا بیشتر کسب کند یک سیستم رایانه و اگر سه هزار امتیاز کسب کند مبلغ دو میلیون ریال هدیه دریافت می‌کند.  همچنین هریک از کانونهای زیر نظر رابطین شهرستانی‌که بتوانند دو هزار امتیاز کسب کنند مبلغ پانصد هزار ریال به رابط شهرستانی پرداخت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان در خصوص جلسه هم‌اندیشی رابطین استانی طرح ملی فهما که با حضور معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جلسه در خصوص بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در رابطه با سامانه بچه‌های مسجد و طرح فهما برگزار شد.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات روز دانشجو فهما کانون های مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، دستگاه های اجرایی و مدیران برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس  «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، حسینی مطلق در پایان افزود: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی